Partner serwisu
Drogi i autostrady

Podlaskie. Przetarg ws. S8 i S61 do powtórki

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Data publikacji:
11-09-2024
Ostatnia modyfikacja:
11-09-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Podlaskie. Przetarg ws. S8 i S61 do powtórki
GDDKiA
Unieważniony został przetarg na zaprojektowanie i wykonanie zabezpieczeń chroniących przed upadkiem w ciągu dróg ekspresowych na Podlasiu. Poszło o pieniądze.

Jest lipiec 2019 roku. W nocy na ekspresowej obwodnicy Lublina dochodzi do wypadku – dostawczy pojazd przewraca się na bok, co widzi młoda kobieta, która kierowała ciężarówką. Próbowała przedostać się na sąsiednią jezdnię, aby pomóc poszkodowanym, lecz nie zdawała sobie sprawy, że znajduje się na wiadukcie. Jak opisywał „Dziennik Wschodni” weszła w 1,5-metrową szczelinę pomiędzy jezdniami i spadła w 14-metrową przepaść. Zginęła na miejscu.

Od tamtej pory Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad stara się zabezpieczać szczeliny między mostami (przeważnie stosuje się specjalne siatki), aby do podobnej tragedii już więcej nie doszło. Przetarg na zaprojektowanie i wykonanie zabezpieczeń chroniących przed upadkiem ogłosił niedawno podlaski oddział GDDKiA.

Zamówienie zostało podzielone na dwie części. W ramach jednej zabezpieczenia mają powstać na mostach w miejscowości Żółtki w ciągu drogi ekspresowej S8 oraz wiaduktach w m. Złotoria w ciągu S8. W ramach drugiej części planowana jest budowa zabezpieczeń w ciągu trasy S61.

Postępowanie zostało unieważnione w obu częściach, bo oferty z najniższą ceną przewyższały zarezerwowaną przez GDDKiA kwotę. W pierwszej części urzędnicy zarezerwowali prawie 82 tys. zł, a Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „PrOWERk” zaproponowało ponad 177 tys. zł. W drugiej części GDDKiA zarezerwowała ok. 410 tys. zł, a Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „PrOWERk” zaproponowało ok. 980 tys. zł.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Trwa budowa S7. Przy węźle Modlin wahadłowo

Drogi i autostrady

Świętokrzyskie. Te drogi powstały dzięki dotacjom z UE

Drogi i autostrady

Przebudowa DK-65 przez Knyszyn nie chce być tańsza

Drogi i autostrady

Rozbudowa DK-65 przez Knyszyn - przetarg po raz trzeci

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Trwa budowa S7. Przy węźle Modlin wahadłowo

Drogi i autostrady

Świętokrzyskie. Te drogi powstały dzięki dotacjom z UE

Drogi i autostrady

Przebudowa DK-65 przez Knyszyn nie chce być tańsza

Drogi i autostrady

Rozbudowa DK-65 przez Knyszyn - przetarg po raz trzeci

Drogi i autostrady

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5