Partner serwisu
Drogi i autostrady

Są oferty dotyczące S17 do terminala w Hrebennem. Znów poza budżetem

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Data publikacji:
12-02-2024
Ostatnia modyfikacja:
12-02-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Są oferty dotyczące S17 do terminala w Hrebennem. Znów poza budżetem
Fot. Google Maps
Niespełna 200 tys. zł mniej niż w pierwszym przetargu kosztuje najtańsza oferta na opracowanie dokumentacji projektowej dla odcinka drogi S17 do terminala granicznego w Hrebennem. W powtórzonym przetargu oferty złożyło 6 biur projektowych.

Ten przetarg ogłoszony został po raz drugi – za pierwszym razem wszystkie oferty przekroczyły budżet, który przygotował inwestor. Nie inaczej jest tym razem.



Wyświetl większą mapę

Kwota, którą była gotowa wydać na opracowania projektowe GDDKiA to 3,3 mln zł. Najtańszą ofertę złożyło SWECO Polska – 4,497 mln zł. Również w poprzednim postępowaniu to samo biuro wyceniło prace najtaniej. Wówczas oferta tego wykonawcy była wyceniona na 4,678 mln zł.

Pozostałe złożone dziś propozycje miały ceny od 4,537 mln zł (Multiconsult Polska) do 8,979 (konsorcjum na czele z MPRB).

Odcinek, który trzeba zaprojektować ma mieć ok. 2 km długości. Droga ma powstać w nowym śladzie pomiędzy końcem odcinka S17 Tomaszów Lubelski – Hrebenne (obecnie jest w realizacji) a planowanym terminalem odpraw samochodów ciężarowych Hrebenne – Rawa Ruska. Terminal planowany jest w odległości ok. 1 km na północ od istniejącego przejścia granicznego, a za jego realizację odpowiada Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych.

Zadaniem poszukiwanego wykonawcy będzie opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego z elementami koncepcji programowej, które wskaże możliwe warianty przebiegu drogi. Wykonawcy uzyska w imieniu zamawiającego decyzję środowiskową oraz przygotuje dokumentację do przetargu w trybie zaprojektuj i wybuduj.

Inwestycja ma poprawić płynność ruchu ciężarówek w pobliżu przejścia granicznego.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Jest ZRID dla budowy A2, teraz wybór wykonawcy

Drogi i autostrady

Między A4 a Mielcem. Obwodnica Lisiej Góry ma już pozwolenie budowlane

Drogi i autostrady

Marki nie rezygnują z drogowego PPP. Rusza trzeci przetarg

Drogi i autostrady

Świętokrzyskie. Te drogi powstały dzięki dotacjom z UE

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Jest ZRID dla budowy A2, teraz wybór wykonawcy

Drogi i autostrady

Między A4 a Mielcem. Obwodnica Lisiej Góry ma już pozwolenie budowlane

Drogi i autostrady

Marki nie rezygnują z drogowego PPP. Rusza trzeci przetarg

Drogi i autostrady

Świętokrzyskie. Te drogi powstały dzięki dotacjom z UE

Drogi i autostrady

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5