Partner serwisu
Drogi i autostrady

Są oferty na 45 km drogi S17 za Lublinem

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
06-06-2023
Ostatnia modyfikacja:
06-06-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Są oferty na 45 km drogi S17 za Lublinem
fot. GDDKiA
Trzy przetargi i w każdym po kilkanaście ofert – GDDKiA otrzymała propozycje cenowe dotyczące budowy trzech odcinków drogi ekspresowej S17 Piaski – Hrebenne. W sumie będzie to 45 km dwujezdniowej drogi ekspresowej. Tylko w przypadku jednego odcinka w planowanym budżecie nie zmieściła się żadna propozycja.

Mowa o odcinkach: Piaski – Łopiennik, Krasnystaw – Izbica, Izbica – Zamość Sitaniec. Przetargi na projekt i budowę zostały ogłoszone jeszcze w końcówce 2022 roku. Dziś otwarto oferty.

Fragment Piaski – Łopiennik GDDKiA wyceniła na 788,66 mln zł. W tej kwocie zmieściły się dwie oferty: najtańsza konsorcjum Gap z Turcji, Fabe Polska oraz Sine Midas Stroy z Kazachstanu – 653,39 mln zł oraz PTU Intercor – 695,58 mln zł. Pozostałe propozycje to Aldesa – 809,98 mln zł, Porr – 82,997 mln zł, Budimex – 833,732 mln zł, Mota Engil – 839,72 mln zł, Stecol – 866,763 mln zł, Mostostal Warszawa – 872,047 mln zł. Swoje oferty złożyli także Strabag – 901,338 mln zł, Kolin – 955,806 mln zł oraz NDI – 1,093 mld zł. W sumie to 11 ofert.

Odcinek Piaski – Łopiennik ma ok. 16,6 km długości. Przebiega przez teren powiatów świdnickiego i krasnostawskiego oraz gminy Piaski, Fajsławice i Łopiennik Górny. Trasa zostanie poprowadzona nowym śladem wzdłuż obecnej drogi krajowej nr 17. Rozpocznie się na węźle Piaski Wschód gdzie S17 będzie się przecinać z S12 Piaski – Dorohusk. Węzeł Piaski Wschód ma być przebudowany, a dodatkowo w planach jest budowa trzech węzłów drogowych: Piaski Południe, Fajsławice oraz Łopiennik.

Fragment Krasnystaw – Izbica ma 18,8 km. Będzie się zaczynać w Zakręciu przed Krasnymsta-wem. Początkowo trasa zostanie poprowadzona w śladzie obecnej DK-17, następnie przekroczy rzekę Żółkiewkę i od zachodniej strony ominie m.in. miejscowości Latyczów, Dworzyska, Tarno-górę i Izbicę. Na dalszym przebiegu przekroczy linię kolejową nr 69 relacji Rejowiec – Hrebenne i zakończy się na przecięciu z obecną DK-17 w okolicach Krasnego.

W ramach kontraktu powstaną trzy węzły: Krasnystaw Północ, Krasnystaw Południe oraz Izbica, para Miejsc Obsługi Podróżnych Ostrzyca oraz obwód utrzymania drogi.

Ten fragment inwestor oszacował na 1,140 mld zł. Oferty zaczynają się od kwoty 837,991 mln zł (konsorcjum Gap, Fabe Polska i Sine Minas Stroy). Kolejne propozycje to Mostostal Warszawa – 936,604 mln zł, Budimex – 961,547 mln zł, Kolin – 964,006 mln zł, Polimex Infrastruktura, Poli-mex Mostostal, Antex i Polbud Pomorze – 968 mln zł, PTU Intercor – 1,037 mld zł, Porr- 1,067 mld zł, a także Mota Engil – 1,072 mld zł, Mirbud – 1,143 mld zł, NDI – 1,300 mld zł, Strabag – 1,352 mld zł oraz najdroższa oferta: chiński Stecol – 1,355 mld zł.

Odcinek Izbica – Zamość Sitaniec to blisko 10 km. Trasa planowana jest w nowym przebiegu, wzdłuż obecnej DK-17. Droga ominie od zachodniej strony miejscowość Podkrasne oraz Chomęciska Małe. W ramach kontraktu zaplanowano budowę węzłów Stary Zamość oraz Zamość Sitaniec.

GDDKiA przeznaczyła na budowę tego odcinka 421,75 mln zł. Wszyscy wykonawcy wycenili drożej: konsorcjum turecki Gap, Fabe Polska oraz SP sine Midas Stroy – 503,961 mln zł, Mirbud – 517,830 mln zł, Aldesa – 522,288 mln zł, konsorcjum na czele z firmą Polimex Infrastruktura – 528 mln zł, Porr – 610,126 mln zł, Mostostal Warszawa – 625,863 mln zł. Oferty złożyli także: Mota Engil – 634,228 mln zł, Stecol – 637,342 mln zł, Intercor – 697,727 mln zł, Budimex – 709,230 mln zł, Strabag – 768,760 mln zł oraz NDI – 800,928 mln zł.

Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Budimex ruszy z robotami na obwodnicy Sztabina

Drogi i autostrady

Budimex ruszy z robotami na obwodnicy Sztabina

ep. 12 września 2023

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Ostatni odcinek S11 w zachodniopomorskim ma wykonawcę

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Budimex ruszy z robotami na obwodnicy Sztabina

Drogi i autostrady

Budimex ruszy z robotami na obwodnicy Sztabina

ep. 12 września 2023

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Ostatni odcinek S11 w zachodniopomorskim ma wykonawcę

Drogi i autostrady

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5