Partner serwisu
Drogi i autostrady

ZDW w Olsztynie planuje rozbudowę DW 519 do Małdyt

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
31-03-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
ZDW w Olsztynie planuje rozbudowę DW 519 do Małdyt
fot. Albertyanks - Albert Jankowski - Praca własna, Domena publiczna, commons.wikimedia.org
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie wystartował z przetargiem na wykonanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 519. Chodzi o odcinek od granicy województwa warmińsko-mazurskiego w okolicach wsi Gajdy do Małdyt.

Przedmiotem zadania jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku od granicy województwa do Małdyt”. Droga rozpoczyna swój bieg w miejscowości Stary Dzierzgoń w Pomorskiem i prowadzi w kierunku Małdyt w Warmińsko-Mazurskiem.

Wykonawca dokumentacji zaktualizuje mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, zinwentaryzuje stan istniejący, opracuje projekt budowlany oraz przygotuje niezbędne materiały potrzebne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.

Droga wojewódzka nr 519 w obecnym stanie posiada klasę G. Szerokość jezdni wynosi około 6 m. Średnioroczne dobowe natężenie ruchu na analizowanym odcinku w roku 2020 wynosiło 2 820 pojazdów na dobę. Na odcinku drogi objętym inwestycją w części, w której przebieg będzie po istniejącym śladzie DW 519 są zlokalizowane: 1 most, 12 przepustów o średnicy powyżej 150 cm oraz 28 przepustów o średnicy poniżej 150 cm. Na części nowego przebiegu nowo projektowana droga będzie przechodzić przez rzekę Zalewka.

Opracowaniem jest objęty odcinek od granicy województwa pomorskiego z województwem warmińsko-mazurskim w okolicach wsi Gajdy. Nowy przebieg drogi proponuje się przed miejscowością Półwieś w km ok. 11,955. Włącznie do istniejącego przebiegu drogi DW519 ma nastąpić w km 15,954. Całkowita długość odcinka ma wynieść ok. 20 km. Nowa droga ma zachować klasę drogi G. Nawierzchnia ma być zaprojektowana do nośności 115 kN/oś. Droga będzie jednojezdniowa z dwoma pasami ruchu. Szerokość poboczy gruntowych określono na 1,5 metra szerokości.

Składanie ofert w przetargu określono do 5 maja 2023 roku. Wybór projektanta nastąpi po analizie cen (60%) oraz okresu gwarancji (40%). Na opracowanie dokumentacji i niezbędnych materiałów wyznaczono okres 26 miesięcy.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5