Partner serwisu
Intermodal i logistyka

InPost: 9000 punktów odbioru i nadań na Półwyspie Iberyjskim

Dalej Wstecz
Data publikacji:
28-02-2024
Ostatnia modyfikacja:
28-02-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Infrastruktury/InPost

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
InPost: 9000 punktów odbioru i nadań na Półwyspie Iberyjskim
mat. pras. InPost
Polski lider na rynku rozwiązań logistycznych dla sektora e-commerce poinformował, że liczba punktów odbioru i nadań w Portugalii osiągnęła poziom 2000, zaś w Hiszpanii aż 7000. Oznacza to rozbudowę hiszpańskiej sieci InPost aż o 100% w ciągu zaledwie roku. Spółka udostępniła także niedawno klientom usługę crossborder w obsłudze przesyłek pomiędzy Hiszpanią a Włochami.

InPost, polska spółka znana przede wszystkim z bardzo rozbudowanej sieci urządzeń odbiorczo-nadawczych Paczkomat, kontynuuje błyskawiczną ekspansję na rynkach zagranicznych. Jak informowaliśmy wielokrotnie na łamach “Rynku Infrastruktury”, kierowane przez Rafała Brzoskę bardzo szybko zwiększa wyniki finansowe i skalę działalności, na co wpływ ma przede wszystkim niezwykle dynamiczny rozwój aktywów zagranicznych, zarówno poprzez projekty M&A, jak i w ramach wzrostu organicznego. Na koniec roku 2023 spółka dysponowała aż 66 tys. punktami odbioru i nadania przesyłek, z czego ponad 35 tys. stanowiły urządzenia Paczkomat. Kluczowe znaczenie dla rozwoju biznesu InPost ma mieć w najbliższym czasie rynek hiszpański.

– Hiszpania jest kluczowym rynkiem dla Grupy InPost. To dynamicznie rozwijający się kraj, w którym zakupy online cieszą się popularnością wśród osób w każdym wieku. Nasza propozycja dostaw jest idealnie dopasowana do potrzeb Hiszpanów, którzy spędzają większość dnia poza domem. Również w Portugalii notujemy skokowy wzrost zainteresowania naszą ofertą. Warto podkreślić, że sklepy, które zostają punktami PUDO InPost, otrzymują prowizję za każdą obsłużoną paczkę. To generuje nowe źródło dochodu dla lokalnych biznesów, zwiększa rozpoznawalność lokalizacji, a także zwiększa napływ potencjalnych klientów, którzy przychodzą do sklepu, aby odebrać swoje zamówienia – mówi cytowany w komunikacie prasowym Nicola D'Elia, który w grupie kapitałowej InPost pełni funkcję CEO na Hiszpanię, Portugalię i Włochy.

InPost posiada już 7000 punktów odbioru i nadania przesyłek w Hiszpanii, co oznacza dwukrotny wzrost w ciągu zaledwie roku. Kolejnych 2000 punktów znajduje się w Portugalii. Jak wskazuje spółka w komunikacie prasowym, na sieć punktów w obu państwach na Półwyspie Iberyjskim składają się głównie obiekty zlokalizowane przy sklepach. Co istotne, klienci mogą już korzystać z przesyłek między Hiszpanią a Włochami, gdzie znajduje się kolejnych 5000 punktów – InPost uruchomił bowiem połączenie międzynarodowe. Usługa crossborder w relacji między tymi krajami na razie dostępna jest wyłącznie dla sklepów internetowych, jednak spółka przymierza się do udostępnienia jej klientom prywatnym w najbliższym czasie.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

InPost z 20% wzrostem przesyłek

Intermodal i logistyka

InPost z 20% wzrostem przesyłek

Mikołaj Kobryński 10 stycznia 2024

InPost zwiększa przychody i rentowność

Biznes i przemysł

InPost zwiększa przychody i rentowność

Mikołaj Kobryński 10 listopada 2023

InPost: Płacimy wyższy CIT niż reszta branży

Biznes i przemysł

InPost: Płacimy wyższy CIT niż reszta branży

Mikołaj Kobryński 13 września 2023

InPost z impetem zwiększa obecność w Hiszpanii

Intermodal i logistyka

InPost z impetem zwiększa obecność w Hiszpanii

Mikołaj Kobryński 12 września 2023

InPost szybko rośnie na rynkach zagranicznych

Biznes i przemysł

InPost szybko rośnie na rynkach zagranicznych

Mikołaj Kobryński 06 września 2023

Kolejne zagraniczne przejęcie InPostu

Intermodal i logistyka

Kolejne zagraniczne przejęcie InPostu

Mikołaj Kobryński 19 lipca 2023

Zobacz również:

InPost z 20% wzrostem przesyłek

Intermodal i logistyka

InPost z 20% wzrostem przesyłek

Mikołaj Kobryński 10 stycznia 2024

InPost zwiększa przychody i rentowność

Biznes i przemysł

InPost zwiększa przychody i rentowność

Mikołaj Kobryński 10 listopada 2023

InPost: Płacimy wyższy CIT niż reszta branży

Biznes i przemysł

InPost: Płacimy wyższy CIT niż reszta branży

Mikołaj Kobryński 13 września 2023

InPost z impetem zwiększa obecność w Hiszpanii

Intermodal i logistyka

InPost z impetem zwiększa obecność w Hiszpanii

Mikołaj Kobryński 12 września 2023

InPost szybko rośnie na rynkach zagranicznych

Biznes i przemysł

InPost szybko rośnie na rynkach zagranicznych

Mikołaj Kobryński 06 września 2023

Kolejne zagraniczne przejęcie InPostu

Intermodal i logistyka

Kolejne zagraniczne przejęcie InPostu

Mikołaj Kobryński 19 lipca 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5