Partner serwisu
Intermodal i logistyka

LOT: Przewoźnik rusza z nową kampanią

Dalej Wstecz
Partner działu

Aarsleff

Data publikacji:
14-05-2012
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PLL LOT

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
LOT: Przewoźnik rusza z nową kampanią
Fot. PLL LOT
W przyszłym tygodniu Polskie Linie Lotnicze LOT startują z multimedialną kampanią reklamową, której celem jest zaprezentowanie odświeżonego wizerunku marki, jako światowej klasy przewoźnika dumnego z polskich korzeni.

Kampania została stworzona do wykorzystana we wszystkich kanałach komunikacyjnych – telewizji, prasie, w internecie a także – w kinach na terenie całej Polski.

 

Na użytek kampanii powstał spot reklamowy, który prezentuje lot „lustrzanego samolotu” Boeinga 787 Dreamliner z Warszawy, w którym odbijają się symbole miast do których lata narodowy przewoźnik. Jest to nowa platforma komunikacji, która powstała w oparciu o obecną, jako kolejny etap zmian wizerunkowych LOT-u.

 

Nowe hasło marki: LOT. Naszym horyzontem jest przyszłość, nawiązuje do zmian, jakie polski przewoźnik wprowadził w ostatnich miesiącach, przygotowując się do włączenia do floty pod koniec roku samolotów najnowszej generacji – Boeing 787 Dreamliner. W ramach innowacji zostały wdrożone rozwiązania serwisowe i nowości produktowe, m.in. serwis kelnerski czy nowy etno motyw grafiki. Kampania nawiązuje także do młodego wieku floty LOT-u. PLL LOT S.A. staną się wkrótce jedną z nielicznych linii mających „najmłodsze" wiekowo samoloty w Europie.

 

Wraz z nową kampanią mamy okazję pokazać, jak dynamicznie zmienia się LOT – mówi Joanna Pędzińska – Dyrektor d.s. Marketingu PLL LOT S.A. W ostatnim czasie wprowadziliśmy wiele udogodnień dla naszych Pasażerów, którzy oczekują obsługi na światowym poziomie. A dalsze zmiany jeszcze przed nami! – dodaje Joanna Pędzińska.

 

Wśród motywów kampanii uwagę przykuwa również szeroka oferta LOT-u uwzględniająca wiele udogodnień dla Pasażerów: Taryfę First Minute, Szalone Środy, wyszukiwarkę najtańszych połączeń „Deal Finder” a także możliwość zakupu biletów na stronie LOT.com, co daje gwarancję najniższej ceny spośród wszystkich kanałów sprzedaży ze względu na brak opłaty za wystawienie biletu w najbliższym czasie.

 

Kampania została przygotowana we współpracy z agencją DDB oraz domem mediowym Universal McCann i potrwa do 30 czerwca.
 

Partner działu

Aarsleff

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Milczarski odwołany z funkcji prezesa PLL LOT i PGL!

Intermodal i logistyka

SAF, wojna i neutralność klimatyczna lotnictwa

Intermodal i logistyka

SAF, wojna i neutralność klimatyczna lotnictwa

Łukasz Malinowski 10 lipca 2022

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Milczarski odwołany z funkcji prezesa PLL LOT i PGL!

Intermodal i logistyka

SAF, wojna i neutralność klimatyczna lotnictwa

Intermodal i logistyka

SAF, wojna i neutralność klimatyczna lotnictwa

Łukasz Malinowski 10 lipca 2022

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5