Partner serwisu
Intermodal i logistyka

LOT w nowym stylu

Dalej Wstecz
Partner działu

Aarsleff

Data publikacji:
02-04-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PLL LOT SA

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
LOT w nowym stylu
Fot. PLL LOT
Elitarny zespół personelu pokładowego „Elite Fleet”, trzy warianty serwisu w klasie biznes na rejsach długodystansowych, dedykowana pasażerom premium linia telefoniczna w Call Center czy nowa grafika, to tylko niektóre ze zmian, jakie wprowadzają dzisiaj do swoich standardów Polskie Linie Lotnicze LOT.

LOT nie poprzestaje na wprowadzeniu nowoczesnego malowania floty samolotów, nowej strony internetowej lot.com, otwarciu saloniku LOT Business Lounge na warszawskim lotnisku, ułatwiających odprawę Web-Kiosków czy Odprawy Mobilnej. Polski przewoźnik wprowadza kolejne nowości i zapowiada, że na tym nie koniec.

Na przełomie marca i kwietnia swoją służbę rozpoczyna elitarny zespół personelu pokładowego PLL LOT – Elite Fleet. Zespół specjalnie wyszkolonych stewardów i stewardes obejmie opieką najpierw pasażerów klasy biznes na rejsach długodystansowych, a w kolejnym etapie pasażerów nowej klasy premium economy, która będzie dostępna w Boeingach 787 Dreamliner należących do polskiego przewoźnika. Elite Fleet poza opieką i gwarantowaniem bezpieczeństwa podróżnym, ma za zadanie zapewniać indywidualne podejście do klienta biznesowego i gwarantować światowy poziom obsługi.

Członkowie Elite Fleet zostali wybrani spośród personelu pokładowego PLL LOT w kilku etapach procesu rekrutacyjnego, który zakładał między innymi pomyślne ukończenie dodatkowych, sprofilowanych warsztatów z zakresu nowoczesnej obsługi pasażera na pokładzie samolotu, szkoleń językowych, czy treningów rozwijających umiejętności komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

Polski przewoźnik, przygotowując się do włączenia do floty pod koniec roku najnowszej generacji samolotów Dreamliner, wprowadza kolejne rozwiązania serwisowe i nowości produktowe. Pasażerowie klasy biznes na rejsach dalekiego zasięgu z początkiem kwietnia mają do wyboru trzy warianty serwisu, których podstawową różnicą jest moment oferowania i czas trwania posiłku. - Zależnie od tego jak pasażer chce wykorzystać czas na pokładzie może dokonać wyboru szybkiego serwisu – posiłek na tacy, na której jednocześnie podajemy przystawkę, sałatkę, danie główne oraz deser lub owoce, a na życzenie zestaw serów, serwis klasyczny, zbliżony do restauracyjnego, który zakłada podawanie kolejnych posiłków w odstępach czasu oraz serwis na życzenie. Ostatni wariant jest znakomitą ofertą dla pasażerów, którzy nie mają ochoty na posiłek zaraz po starcie, ale chcieliby zjeść go w dogodnym dla siebie momencie lotu – wyjaśnia Małgorzata Witon, dyrektor produktu PLL LOT – Chcemy za każdym razem odpowiadać na indywidualne potrzeby i wymagania naszych pasażerów, by mogli czuć się komfortowo na pokładach naszych samolotów.

 

Partner działu

Aarsleff

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Milczarski odwołany z funkcji prezesa PLL LOT i PGL!

Intermodal i logistyka

SAF, wojna i neutralność klimatyczna lotnictwa

Intermodal i logistyka

SAF, wojna i neutralność klimatyczna lotnictwa

Łukasz Malinowski 10 lipca 2022

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Milczarski odwołany z funkcji prezesa PLL LOT i PGL!

Intermodal i logistyka

SAF, wojna i neutralność klimatyczna lotnictwa

Intermodal i logistyka

SAF, wojna i neutralność klimatyczna lotnictwa

Łukasz Malinowski 10 lipca 2022

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5