Największy na świecie producent lotniskowych wozów bojowych zaoferował swój sztandarowy i supernowoczesny model Panther w wersji trzyosiowej z napędem na wszystkie koła.
Wóz bojowy będzie na wyposażeniu Lotniskowej Straży Pożarnej, która zadba o bezpieczeństwo pasażerów Portu Lotniczego Radom. Ciężki pojazd ratowniczo-gaśniczy będzie kosztował ponad 3 miliony złotych. Jego zakup jest możliwy dzięki pożyczce z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska. Na lotnisku w Radomiu będą stacjonować dwa wozy - cywilny oraz dostarczony przez wojsko.
Posiadanie dwóch pojazdów pozwoli pomyślnie przejść proces certyfikacji lotniska oraz zapewni 7 kategorię ochrony przeciwpożarowej.
Na radomskim lotnisku trwają intensywne prace, które zakończone zostaną we wrześniu 2013 roku oficjalnym otwarciem inwestycji. Rozpoczęły się już prace związane z budową tymczasowego terminalu pasażerskiego.
Obiekt do niedawna użytkowany był w Łodzi. W lipcu Port Lotniczy Radom odkupił go od łódzkiego lotniska za 2 mln zł. Za usługę jego montażu spółka zapłaci 4,5 mln zł. Terminal będący przedmiotem umowy został wybudowany w 2005 roku, a jego budowa trwała zaledwie dwa miesiące. Ma 2913 m2 powierzchni użytkowej, 3028 m2 powierzchni zabudowy oraz kubaturę 13.379 m3. Budynek ma wymiary 84x33 m. Jest to obiekt wolnostojący, parterowy, o konstrukcji stalowej. Budynek jest wyposażony we wszystkie instalacje, w tym klimatyzację.
Posiada on kompletne wyposażenie niezbędne do obsługi pasażerów, w tym taśmociągi bagażowe z wagami, punkty odpraw, a także 11 urządzeń skanujących RTG i różnego rodzaju detektorów. W terminalu znajdują się hale przylotów i odlotów, hala ogólnodostępna, VIP Room, kantor wymiany walut, wypożyczalnia samochodów, 5 sklepów, kawiarnia, oraz 3 toalety.
Stary terminal był obiektem tymczasowym, który w Łodzi miał funkcjonować przez dwa lata. Korzystano jednak z niego przez siedem lat, aż do wybudowania docelowego terminalu nr 3.