Partner serwisu
Intermodal i logistyka

Metro: Zdążą z Powiślem? 450 osób na froncie robót

Dalej Wstecz
Partner działu

Aarsleff

Data publikacji:
18-09-2014
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
wu / Transport Publiczny

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
Metro: Zdążą z Powiślem? 450 osób na froncie robót
fot. Metro Warszawskie
Wykonawca budowy centralnego odcinka II linii metra skierował maksymalne siły na plac budowy najbardziej opóźnionej stacji – C-13 Powiśle (Centrum Nauki Kopernik). – Gdyby dołożono tam więcej ludzi, to wydajność ich pracy już by spadała – mówi Mateusz Witczyński, rzecznik prasowy firmy AGP Metro. Koniec prac wypada za niecałe dwa tygodnie.

Prace przy budowie centralnego odcinka II linii metra dobiegają powoli końca. Najwięcej pozostało do wykonania na stacji C-13 Powiśle (Centrum Nauki Kopernik) – w sierpniu 2012 r. doszło tam do poważnej awarii. Na plac budowy przedostał się nawodniony grunt spod tunelu drogowego Wisłostrady, co wymusiło wstrzymanie na dłuższy czas budowy tej stacji.

 

Aby zdążyć, wykonawca na miejscu skoncentrował swoje maksymalne siły. – Tam na jednej zmianie pracuje przeszło 450 osób. Jest to maksymalna liczba osób, która jest w stanie tam pracować. Gdyby dołożono tam więcej ludzi, to wydajność ich pracy już by spadała – każdy front robót ma bowiem swoją „pojemność”, jeżeli chodzi o siłę roboczą – zapewnia Mateusz Witczyński, rzecznik prasowy wykonawcy, firmy AGP Metro.

 

Zasadnicze prace wykonawca ma już za sobą. – W tej chwili pozostają tylko prace wykończeniowe i instalacyjne. Gotowe są wszystkie trasy kablowe na poziomie -4 (peron), wykonane są wszystkie podkłady pod instalacje. Realizowane są prace związane z okładzinami kamiennymi, trwają przygotowania do montażu okładzin sufitowych oraz oświetlenia. Jedynym miejscem, gdzie są prowadzone prace kamieniarskie na peronie, to krawędzie oświetleniowe, czyli tam, gdzie kamień na krawędzi peronu łączy się z pasem oświetleniowym – mówi Witczyński. Pas ten będzie ostrzegać o tym, że peron się kończy.  

 

Cały artykuł przeczytasz na portalu www.transport-publiczny.pl

Partner działu

Aarsleff

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Metro na Wolę: Górczewską zamkną wieczorem 25 listopada

Intermodal i logistyka

Metro na Wolę: Górczewską zamkną wieczorem 25 listopada

Witold Urbanowicz 22 listopada 2016

Metro na Chrzanowie oszczędnie. Co to oznacza?

Intermodal i logistyka

Metro na Chrzanowie oszczędnie. Co to oznacza?

Witold Urbanowicz 02 listopada 2016

Metro: Powstaną ogromne podziemne „zajezdnie”. Co z Morami?

Biznes i przemysł

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Metro na Wolę: Górczewską zamkną wieczorem 25 listopada

Intermodal i logistyka

Metro na Wolę: Górczewską zamkną wieczorem 25 listopada

Witold Urbanowicz 22 listopada 2016

Metro na Chrzanowie oszczędnie. Co to oznacza?

Intermodal i logistyka

Metro na Chrzanowie oszczędnie. Co to oznacza?

Witold Urbanowicz 02 listopada 2016

Metro: Powstaną ogromne podziemne „zajezdnie”. Co z Morami?

Biznes i przemysł

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5