Partner serwisu
Intermodal i logistyka

Rekordowy Black Weeks dla DHL

Dalej Wstecz
Data publikacji:
06-12-2025
Ostatnia modyfikacja:
03-12-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
DHL Ecpress

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
Rekordowy Black Weeks dla DHL
fot. DHL
Tegoroczny tydzień w okolicy Black Friday po raz kolejny pokazał, jak bardzo zwyczaje zakupowe na całym świecie przesunęły się w kierunku zakupów online, zwłaszcza w okresie przedświątecznym. To, co kiedyś było jednodniową akcją wyprzedażową, dziś trwa cały sezon: w ostatnich dniach miliony osób na całym świecie zamawiały prezenty i produkty w okazyjnych cenach przez internet, a DHL zadbał o to, by zostały one dostarczone bezpiecznie i na czas.

Nowy rekord paczkowy w Niemczech

W sieci DHL na terenie Niemiec, 2 grudnia br. sortowaniu poddano więcej przesyłek niż kiedykolwiek wcześniej. Ogólnokrajowa sieć przesyłek pocztowych i paczek Post & Parcel Germany obsłużyła około 12,4 mln przesyłek – prawie dwukrotnie więcej niż w przeciętnym dniu (6,7 mln paczek). DHL spodziewa się, że bieżący tydzień będzie najbardziej pracowitym okresem w całym roku pod względem dostaw międzynarodowych.

DHL eCommerce i DHL Express: rosnący popyt międzynarodowy

Dywizja DHL eCommerce, która oferuje międzynarodowe i krajowe usługi dostaw dla e-commerce w Europie, Azji i USA, również spodziewa się znaczących wzrostów wolumenów w skali międzynarodowej w szczycie sezonu zakupowego. Przewiduje, że w najbardziej pracowitym dniu obsłuży ponad 14 mln przesyłek, co oznacza o 60% więcej niż w przeciętnym dniu.

DHL Express, światowy lider międzynarodowych przesyłek ekspresowych, obsłużył między Świętem Dziękczynienia a Cyber Monday ok. 20% więcej przesyłek niż w przeciętnym dniu. Dzięki własnej globalnej sieci lotniczej i sprawnym procedurom odpraw celnych, DHL Express jest w stanie dostarczać kluczowe przesyłki na całym świecie w możliwie najkrótszym czasie – często w ciągu jednego dnia.

Geert Schoonejans, Senior Vice President Global Network Management w DHL Express, powiedział: „Popyt w szczycie przesyłkowym jest coraz bardziej rozłożony w czasie. Detaliści wykorzystują promocje i oferty, aby zarządzać zapasami i kosztami, jednak weekend Black Friday pozostaje momentem kulminacyjnym. Zapewniliśmy wystarczające moce, aby niezawodnie obsłużyć te wolumeny i wesprzeć naszych klientów z sektora handlu detalicznego i e-commerce w czasie, który wzmacnia konkurencyjność ich biznesu”.

Raport DHL eCommerce Trends: duży nacisk na promocje Black Friday

Najnowszy DHL eCommerce Trends Report również podkreśla znaczenie wydarzeń zakupowych, takich jak Black Friday i Cyber Monday, dla sprzedawców internetowych i konsumentów na całym świecie. Badanie przeprowadzone w 19 krajach pokazuje, że 84% sprzedawców online zamierzało wziąć udział w akcjach sprzedażowych związanych z Black Friday. 75% kupujących online zadeklarowało, że szuka okazji cenowych w internecie podczas Black Friday lub Cyber Monday. Ta dynamika wskazuje na solidny klimat konsumencki, mimo niepewności gospodarczych.

Wzrost liczby dostaw w 2025 roku ponownie potwierdza, że Black Friday i Cyber Monday nie są już tylko pojedynczymi wydarzeniami zakupowymi – stały się wskaźnikami trendów w handlu detalicznym i oczekiwań konsumentów. Szybkość, przejrzystość i niezawodność mają kluczowe znaczenie zarówno dla sprzedawców, jak i klientów. DHL w dalszym ciągu inwestuje w moce logistyczne, rozwiązania cyfrowe oraz zrównoważoną logistykę, aby pomóc sprzedawcom internetowym sprostać oczekiwaniom ich klientów w tym kluczowym okresie.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij