Partner serwisu
Drogi i autostrady

Dolnośląskie: Polskie konsorcjum najbliżej budowy obwodnicy Kłodzka

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Data publikacji:
16-12-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RynekInfrastruktury.pl

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Dolnośląskie: Polskie konsorcjum najbliżej budowy obwodnicy Kłodzka
fot. kathi_gott, sxc.hu
Decyzją GDDKiA we Wrocławiu, najkorzystniejszą ofertę w przetargu na budowę obwodnicy Kłodzka złożyło konsorcjum Intercor i Fart. Polskie firmy wyceniły realizację inwestycji na ponad 197 mln zł.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wybierała najkorzystniejszą ofertę w oparciu o trzy kryteria: cenę (90%), termin wykonania zamówienia (5%) oraz okres gwarancji jakości (5%).

Zaoferowany przez konsorcjum czas realizacji zadania to 30 miesięcy. Z kolei gwarancja jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia to 10 lat. Pierwotnie najkorzystniejszą ofertę w tym przetargu złożyło konsorcjum Max Boegl, jednak GDDKiA ją odrzuciła.


Większy widok mapy

GDDKiA odrzuciła ofertę ze względu na to, że jej treść nie odpowiadała Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dwukrotnie zwracał się do wykonawcy z prośbą o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści oferty, mającej wpływ na wysokość zaoferowanej ceny. Analiza złożonych przez wykonawcę wyjaśnień spowodowała, że zamawiający był zmuszony ją odrzucić.

Obwodnica wraz z łącznikiem do drogi krajowej nr 46 będzie miała długość 9,2 km. Zakończenie budowy zaplanowane jest na drugą połowę 2017 roku. Inwestycja ma być realizowana w systemie „projektuj i buduj”. Umożliwia on dostosowywanie projektu wykonawczego do zmieniających się w trakcie budowy uwarunkowań technicznych bez konieczności zmiany umowy.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Lasek: Polska potrzebuje silnych narodowych linii. Silnego LOT

Biznes i przemysł

Lasek: Polska potrzebuje silnych narodowych linii. Silnego LOT

Łukasz Malinowski 01 października 2025

 Mirbud ma szansę na spory kontrakt samorządowy

Drogi i autostrady

Mirbud ma szansę na spory kontrakt samorządowy

Elżbieta Pałys 01 października 2025

Zobacz również:

Uda się poprawić DK-48 w Tomaszowie?

Drogi i autostrady

Uda się poprawić DK-48 w Tomaszowie?

ep. 30 września 2025

Mirbud wybuduje obwodnicę w mazowieckim. Umowa podpisana

Drogi i autostrady

Pozostałe z wątku:

Lasek: Polska potrzebuje silnych narodowych linii. Silnego LOT

Biznes i przemysł

Lasek: Polska potrzebuje silnych narodowych linii. Silnego LOT

Łukasz Malinowski 01 października 2025

 Mirbud ma szansę na spory kontrakt samorządowy

Drogi i autostrady

Mirbud ma szansę na spory kontrakt samorządowy

Elżbieta Pałys 01 października 2025

Zobacz również:

Uda się poprawić DK-48 w Tomaszowie?

Drogi i autostrady

Uda się poprawić DK-48 w Tomaszowie?

ep. 30 września 2025

Mirbud wybuduje obwodnicę w mazowieckim. Umowa podpisana

Drogi i autostrady

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij