Partner serwisu
Drogi i autostrady

Furgalski: Nowe drogi trzeba budować tam, gdzie jest duży ruch

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
18-02-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
ew / Rynek Infrastruktury

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Furgalski: Nowe drogi trzeba budować tam, gdzie jest duży ruch
fot. Rynek Kolejowy
– W przeszłości popełniliśmy jako kraj poważny błąd polegający na tym, że budowy autostrad, obwodnic i tras wylotowych nie rozpoczęliśmy od stolicy – mówi Adrian Furgalski, członek zarządu ZDG TOR i dodaje, że Warszawa jest najbardziej obciążonym elementem sieci drogowej w Polsce.

Członek zarządu ZDG TOR i członek Stowarzyszenia Inicjatywa dla Infrastruktury mówi, że dziś błędem byłoby odsuwanie w czasie realizacji jakiegokolwiek elementu, którego w tej chwili brakuje, do tego, by warszawski układ drogowy w pełni był zrealizowany zgodnie z planami i projektami.

– Ten fragment S7 w kierunku południowym, nawet na tym małym odcinku 6-kilometrowym do Lesznowoli to jest fragment, który ma bardzo ważne znaczenie krajowe – podkreśla Furgalski i dodaje, że budowa tego istotnego fragmentu S7 to tylko 350 mln zł.

Członek IDI przypomina, że Polska już popełniania błędy poprzez budowanie dróg tam, gdzie nie ma żadnego ruchu. – Przykładem może być chociażby droga S22 Elbląg – Grzechotki. To jest 50 km wybudowane za 500 mln zł, a na ostatnim odcinku do przejścia granicznego ruch dobowy w 2012 roku to 319 samochodów na dobę – wyjaśnia Furgalski. – Trzeba naprawdę obiektywnie podchodzić do kryteriów, które wyznaczają priorytetowość inwestycji – dodaje.

Adrian Furgalski przypomina, że decyzja środowiskowa dla trasy S7 obowiązuje do 31 grudnia 2015 roku. – Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że ponowne jej uzyskanie jest trudne i trwa to latami, więc wielką szkodą byłoby, gdyby ten dokument stracił ważność, żeby ta wykonana już praca i wydane pieniądze się zmarnowały – mówi ekspert.

Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

GDDKiA ma chętnych do budowy S7 Warszawa – Grójec

Drogi i autostrady

GDDKiA ma chętnych do budowy S7 Warszawa – Grójec

Edyta Wsół 27 października 2015

Przetarg na S7 Warszawa – Grójec ogłoszony

Drogi i autostrady

Przetarg na S7 Warszawa – Grójec ogłoszony

Edyta Wsół 21 września 2015

Warszawa: Łącznik S8 z trasą na Kraków otwarty

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

GDDKiA ma chętnych do budowy S7 Warszawa – Grójec

Drogi i autostrady

GDDKiA ma chętnych do budowy S7 Warszawa – Grójec

Edyta Wsół 27 października 2015

Przetarg na S7 Warszawa – Grójec ogłoszony

Drogi i autostrady

Przetarg na S7 Warszawa – Grójec ogłoszony

Edyta Wsół 21 września 2015

Warszawa: Łącznik S8 z trasą na Kraków otwarty

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5