Rynek Infrastruktury
Ponad miesiąc temu GDDKiA zwróciła się do władz Łodzi z wezwaniem do ostatecznego ustalenia dojazdów do drogi S14, będącej bardzo ważnym elementem łódzkiego węzła autostradowego, w skład którego wchodzą wybudowana już autostrada A2 oraz powstająca autostrada A1 i droga S8.
– Na sesji poprosimy radę miejską, aby przyjęła jednoznaczną, nie budzącą wątpliwości i wyrażającą stanowisko łodzian uchwałę: jesteśmy za budową drogi S14 od drogi krajowej nr 1 w miejscowości Słowik aż do węzła pod Lublinkiem, bo to jest racja naszego miasta powiedział wiceprezydent Radosław Stępień.
– Musimy w wymaganym terminie dokonać uzgodnień lokalnych. Brak tych uzgodnień może zagrozić budowie S14. Naszą wewnętrzną sprawą jest, czy w przyszłości uda nam się skorygować istniejący projekt i wypracować inny wariant podłączenia. Projekt uchwały w żaden sposób nie przesądza ostatecznie, w jaki sposób ta droga ma przebiegać – oznajmił wiceprezydent Stępień.