Partner serwisu
Drogi i autostrady

Lublin. Trwa rozbudowa drogi za prawie 20 milionów złotych

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Data publikacji:
09-08-2024
Ostatnia modyfikacja:
08-08-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Lublin. Trwa rozbudowa drogi za prawie 20 milionów złotych
fot. Google maps
Trwa rozbudowa ulicy Zorza w Lublinie. Prace obejmują odcinek od ul. Głuskiej do granic miasta, a zaawansowanie robót to ponad 30%. 

Inwestycja obejmuje kompleksową rozbudowę ul. Zorza na odcinku o długości ok. 1170 m, od skrzyżowania z ul. Głuską (z wyłączeniem wykonanego uprzednio wlotu) do granicy miasta. Projekt zakłada zachowanie istniejącej trasy ulicy. Powstanie ulica jednojezdniowa z dwoma pasami ruchu, każdy o szerokość 3,5 m.

Do tego, na całej długości powstaną obustronne chodniki z kostki betonowej. Wzdłuż północnej krawędzi jezdni drogowcy zbudują dwukierunkową bitumiczną ścieżkę rowerową o szerokości 2 m. Całość uzupełnią trzy zatoki autobusowe o długości peronu 20 m i szerokości 3 m. Inwestycja przewiduje również wykonanie zjazdów do posesji oraz dwóch bitumicznych wlotów dróg bocznych z chodnikami.

W ostatnich tygodniach wykonawca budował kanał technologiczny, prace te są już na ukończeniu. Aktualnie trwają roboty przy orurowaniu oświetlenia, a w najbliższym czasie zostaną zamontowane fundamenty pod słupy oraz wykonane okablowanie.

Z zakresu branży sanitarnej zamontowano studnie, kanały kanalizacji deszczowej, przykanaliki do wpustów i wpusty deszczowe. Wykonano też nowe odcinki gazociągów wzdłuż ul. Zorza oraz przebudowano wodociąg w ul. Grabowskiego. Zbudowano również przedłużenie kanalizacji sanitarnej do granicy pasa drogowego wraz z montażem studni.

Po stronie prawej ulicy, na długość ok. 550 m, wykonano roboty konstrukcyjne w zakresie do warstwy wiążącej bitumicznej. Wraz z postępem tych prac prowadzone są roboty brukarskie przy budowie chodników oraz zjazdów po stronie prawej.

W sierpniu planowane jest ułożenie warstw konstrukcyjnych w zakresie do warstwy wiążącej bitumicznej po stronie lewej. Równolegle prowadzone będą roboty brukarskie po lewej stronie, obejmujące chodniki oraz zjazdy.

Termin zakończenia prac upływa w sierpniu 2025 r., a ich koszt wynosi ponad 19,5 mln zł.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
OFERTY PRACY
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5