Partner serwisu
Drogi i autostrady

PPP dla DW nr 342? Jutro otwarcie ofert

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Autor:

mg

Data publikacji:
22-08-2011
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
UMWD/Rynek Infrastruktury

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
PPP dla DW nr 342? Jutro otwarcie ofert
Fot. Rynek Infrastruktury
Już jutro przekonamy się, czy województwo dolnośląskie znajdzie partnera do zawarcia umowy w formule publiczno-prywatnej na przebudowę, a następnie utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 342 (Wrocław - Oborniki Śląskie).

Ze względu na duże zainteresowanie tym przedsięwzięciem, otwarcie ofert zostało przesunięte na jutro.

 

Przypomnijmy, postępowanie przetargowe ma wyłonić firmę, która zajmie się przebudową i utrzymaniem dwunastokilometrowego odcinka drogi wojewódzkiej 342 od granic administracyjnych miasta Wrocławia do ronda w Obornikach Śląskich krzyżującego się z drogą wojewódzką nr 340.

Zgodnie z przewidywaniami, umowa z partnerem prywatnym zostanie podpisana jeszcze w 2011 roku, a przebudowa drogi wojewódzkiej nr 342 zakończy się w 2012 roku. Kontrakt z partnerem prywatnym (firma bądź konsorcjum firm) zostanie podpisany na 12 lat. W tym czasie firma będzie pobierać ryczałtowe wynagrodzenie za przebudowę i utrzymanie dróg wojewódzkich w wymaganym standardzie letnim i zimowym.

Planowana płatność za przebudowę dróg wojewódzkich nastąpi w kwartalnych równych ratach w czasie trwania kontraktu, począwszy od 2013 roku, czyli po zakończeniu robót budowlanych. Zgodnie z założeniami, ostatnia rata będzie płatna najpóźniej miesiąc po wygaśnięciu umowy. Taki system płatności ma pozwolić wykonawcy robót budowlanych na pokrycie poniesionych kosztów własnych oraz innych zaciągniętych zobowiązań, niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia.

Planowana płatność za utrzymanie dróg wojewódzkich - zakłada się płatność kwartalną, przy czym pierwsza rata, będzie płacona od 2012 roku. Rata za utrzymanie pozwoli wykonawcy sfinansować koszty bieżącego letniego i zimowego utrzymania, zgodnie ze specyfikacją przygotowaną przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei.

Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

S7 Myślenice – Kraków. GDDKiA rusza z przetargiem na studium

Drogi i autostrady

Suwałki rozbudują ulice E. Plater i Sikorskiego

Drogi i autostrady

Suwałki rozbudują ulice E. Plater i Sikorskiego

Przemysław Farsewicz 17 maja 2023

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

S7 Myślenice – Kraków. GDDKiA rusza z przetargiem na studium

Drogi i autostrady

Suwałki rozbudują ulice E. Plater i Sikorskiego

Drogi i autostrady

Suwałki rozbudują ulice E. Plater i Sikorskiego

Przemysław Farsewicz 17 maja 2023

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5