Rynek Infrastruktury
Pierwszą z umów drogowych jest ta zawarta 25 października 2010 roku przez Alpine Bau, PBG, Aprivię i Hydrobudowę. Dotyczyła ona budowy drogi ekspresowej S5 od Kaczkowa do Korzeńska wraz z obwodnicą Bojanowa i Rawicza.
Kolejna umowa została zawarta 24 sierpnia ubiegłego roku przez Hydrobudowę i Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu. Dotyczyła ona przebudowy ulicy Roosevelta od skrzyżowania z ulicą Dąbrowskiego i Mostu Teatralnego do skrzyżowania z ulicą Głogowską i Mostem Dworcowym. Zadanie to obejmowało również przebudowę węzła komunikacyjnego rondo Kaponiera.
Trzecia umowa, od której odstępuje syndyk Hydrobudowy została zawarta 11 marca 2011 roku z gminą miasta Gdańsk i obejmowała budowę połączenia portu lotniczego z morskim w Gdańsku, czyli zadanie II Trasy Słowackiego. Odcinek będący przedmiotem umowy biegnie od ulicy Potokowej do alei Rzeczypospolitej.
Ostatnia umowa drogowa dotyczyła także budowy Trasy Słowackiego, tym razem IV zadania obejmującego odcinek węzeł Marynarki Polskiej – węzeł Ku Ujściu.