Rynek Infrastruktury
Wiadukty, które łączą ulicę Hynka i Sasanki zdobyły tytuł Budowy Roku 1992, a 4 lata później konieczny był ich remont. Latem 1996 roku w ramach gwarancji poprawiano izolację wiaduktów nad skrzyżowaniem z aleją Żwirki i Wigury.
Po 20 latach podobne prace na zlecenie Zarządu Dróg Miejskich wykona Skanska. Za naprawę mikropęknięć i izolacji firma otrzyma 2,4 mln zł. Prace mają rozpocząć się po mistrzostwach Euro 2012, a zakończą się w październiku.
Na lipiec zaplanowano zamknięcie jednego z wiaduktów nad aleją Żwirki i Wigury, następnie zamknięty będzie drugi. Na czynnej estakadzie kierowcom zostanie udostępniony jeden pas ruchu w każdym kierunku.
Remont czeka również oddawane w 1992 i 1994 roku wiadukty na ulicy Łopuszańskiej nad stacją WKD. Z kolei przejazd nad torami na ulicy Marynarskiej ma zostać całkowicie rozebrany i powstanie od początku. Taka sama operacja była wykonana w latach 1998-1999.
Wiadukt na ulicy Marynarskiej ma zostać zbudowany na nowo w ramach budowy węzła z droga ekspresową w kierunku lotniska Chopina i południowej obwodnicy Warszawy. Samochody będą na czas prac poruszać się wiaduktami bocznymi, które przerzucono nad linią PKP.