- Podpisanie listu intencyjnego z Maersk na serwis kontenerów jest potwierdzeniem zaufania, jakim darzy nas ten największy na świecie armator. Zbudowaliśmy je dzięki profesjonalnej, kompleksowej obsłudze, wykwalifikowanej kadrze oraz konsekwentnym inwestycjom w zaplecze serwisowe. Porozumienie jest również efektem rozpoczęcia przez Balticon dzierżawy placu w sąsiedztwie terminalu DCT pod warsztat kontenerów chłodniczych. Inwestycja ta znacząco zwiększy możliwości serwisowe Balticonu, umożliwiając przejęcie jeszcze większego wolumenu napraw z rejonu Morza Bałtyckiego. Gdy warsztat osiągnie pełną sprawność, będziemy mogli obsłużyć nawet 200 platform na dobę. Oprócz napraw, będziemy wykonywać również inspekcje stanu technicznego, mycie, przygotowanie pod załadunek towarów i renowacje kontenerów Maersk – mówi Tomasz Szmid, prezes zarządu Balticon.
Docelowo Balticon zamierza osiągnąć zdolność serwisowania aż 200 kontenerów na dobę. Obroty spółki z tytułu rozszerzenia współpracy mogą wynieść 21 mln zł rocznie.