Rynek Infrastruktury
- Zapewnienie naszym pasażerom większego komfortu podróży jest dla nas najważniejszym priorytetem, a udostępnienie w naszych składach szerokopasmowego internetu, wraz z innymi usługami online, dodatkowo podniesie jakość naszych usług - powiedział Thomas Baierl, CIO w WESTbahn Management GmbH. - Wiedzieliśmy, że Nokia Siemens Networks oferuje kompleksową obsługę klienta i szeroką wiedzę fachową z dziedziny transmisji danych z pociągu do sieci naziemnej, ale prawdziwe wrażenie zrobiło na nas to, jak ich zespół potrafił zrozumieć potrzeby naszej firmy – kończy Thomas Baierl.
- Dzięki szybkiemu dostępowi do sieci konduktorzy będą mogli sprzedawać bilety w pociągu, gdyż zastosowane technologie umożliwią podłączanie urządzeń drukujących bilety do centralnego serwera. Tego rodzaju usługi sprawią, że podróżowanie stanie się wygodniejsze i bardziej komfortowe - dodaje Michael Tremmel, odpowiedzialny w Nokia Siemens Networks za kolejową sieć szerokopasmową na terenie całej Europy. - Co więcej, elastyczna architektura tego rozwiązania umożliwi przedsiębiorstwu WESTbahn łatwe rozszerzenie swojej oferty o usługi typu CCTV – kończy Michael Tremmel.
Podpisana umowa przewiduje dostarczenie przez Nokia Siemens Networks kompletnego centrum obsługi sieci, dzięki któremu WESTbahn będzie mógł śledzić swoje pociągi za pomocą GPS, kontrolować działanie urządzeń pokładowych i monitorować połączenie pociągu z siecią stacjonarną w celu zapewnienia najlepszego w swojej klasie poziomu usług. Przedsiębiorstwo zintegruje to rozwiązanie ze stacjonarnym centrum danych, umożliwiając dostęp do informacji w czasie rzeczywistym oraz zapewni usługi operacyjne i konserwacyjne.