Partner serwisu
Intermodal i logistyka

OLT Express: Podwyższamy ceny biletów, wprowadzamy drugiego inwestora

Dalej Wstecz
Partner działu

Aarsleff

Data publikacji:
25-07-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Infrastruktury

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
OLT Express: Podwyższamy ceny biletów, wprowadzamy drugiego inwestora
fot. Rynek Infrastruktury
- Wczoraj o 13 zadzwonił do nas ULC z pytaniem, czy ogłaszamy dziś bankructwo. Odpowiedź brzmi: nie. Oprócz przedstawienia wyników finansowych za pierwszy okres naszej działalności, wyjaśnimy również sytuację z naszym właścicielem, spółką Amber Gold - poinformował podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Warszawie Jarosław Frankowski, dyrektor zarządzający OLT Express.

- Najważniejsze nasze trasy to te, które łączą główne miasta Polski z Warszawą, ale też połączenie Szczecin-Warszawa. Te trasy zostają. Reszta będzie musiała z naszej siatki wypaść. W samym czerwcu przewieźliśmy prawie 141 tys. pasażerów, zarobiliśmy w tym miesiącu brutto ponad 21 mln z - mówił Frankowski.

 

- Okazuje się, że w systemie lowcostowym nie da się operować na ATR-ach, dlatego tniemy wszystkie operacje wykonywane na tych samolotach. W ten sposób będziemy w stanie doprowadzić do pokrycia kosztów operacji realizowanych na Airbusach. W chwili obecnej średnie wpływy na pasażera wynoszą około 150 zł. Musimy podwyższyć ceny naszych biletów, ale nie zrobimy tego w sposób dramatyczny. Za 99 zł będziemy oferować teraz około 30-33 proc. miejsc. Tę lukę wypełnimy biletami za 199 zł. Nasze średnie ceny wyniosą 185 zł na pasażera. To spowoduje, że na najważniejszych trasach będziemy rentowni. Średni wpływ jednostkowy po podwyżce cen bieltów wzrośnie średnio o 25 zł na pasażera. Z 90 miejsc na samolocie ograniczymy liczbę najtańszych biletów do 45 - 30 miejsc - poinformował dyrektor OLT Express.

 

- Zdecydowaliśmy również, że warto podzielić portfel właścicielski. Dlatego Amber Gold odda znaczący pakiet udziałów drugiemu inwestorowi. Od dłuższego czasu jesteśmy w kontakcie z dwoma inwestorami. Jeden jest inwestorem kluczowym w branży, ale nie widzę opcji żeby zakończyć rozmowy z nim w ciągu 8 miesięcy. Jeden z europejskich przewoźników powiedział, ze jeśli zbilansujemy się na Airbusach to rozważy nasz zakup - przyznał Frankowski.

 

Partner działu

Aarsleff

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Kto najwięcej stracił na OLT Express?

Intermodal i logistyka

Kto najwięcej stracił na OLT Express?

Mariusz W. 05 listopada 2012

Nowy wątek w sprawie gdańskiego lotniska i OLT Express

Intermodal i logistyka

Będzie nowa linia czarterowa w Polsce?

Intermodal i logistyka

Będzie nowa linia czarterowa w Polsce?

Mariusz W. 19 listopada 2012

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Kto najwięcej stracił na OLT Express?

Intermodal i logistyka

Kto najwięcej stracił na OLT Express?

Mariusz W. 05 listopada 2012

Nowy wątek w sprawie gdańskiego lotniska i OLT Express

Intermodal i logistyka

Będzie nowa linia czarterowa w Polsce?

Intermodal i logistyka

Będzie nowa linia czarterowa w Polsce?

Mariusz W. 19 listopada 2012

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5