Partner serwisu
Intermodal i logistyka

Przetarg na Naftoport nierozstrzygnięty. Oferty zbyt drogie

Dalej Wstecz
Partner działu

Aarsleff

Autor:

sg

Data publikacji:
18-12-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Infrastruktury

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
Przetarg na Naftoport nierozstrzygnięty. Oferty zbyt drogie
fot. Rynek Infrastruktury
Przetarg na wykonawcę terminala naftowego w Gdańsku zakończył się bez rozstrzygnięcia – poinformował zarząd spółki. Wszystkie oferty znacząco przekroczyły kwotę, jaka PERN jest gotów zapłacić realizatorowi. Pozostało niewiele czasu – terminal ma powstać w 2015 roku, więc spółka uruchomiła uproszczone postępowanie przetargowe.

O rozstrzygnięciu postępowania przesądziła wartość złożonych ofert, które przekroczyły limit założonych przez PERN „Przyjaźń” wydatków. Jednocześnie uruchomiono uproszczone postępowanie przetargowe, które ma wybrać wykonawcę na początku przyszłego roku. Zakończenie budowy terminala do przeładunku i magazynowania ropy naftowej nadal planowane jest na 2015 rok.

 

Nowa procedura przetargowa będzie dotyczyć zaprojektowania i budowy terminala naftowego i parku zbiornikowego na ropę naftową z infrastrukturą towarzyszącą. Ze względu na znaczenie tej inwestycji, dla krajowej gospodarki i potrzebę jej realizacji do udziału w przetargu zostaną zaproszone cztery podmioty uczestniczące w dialogu konkurencyjnym w poprzednim postępowaniu - wyjaśniły władze spółki w komunikacie.

Wspólna inwestycja PERN Przyjaźń i Lotosu ma kosztować około 750 mln zł. Terminal Naftowy - największa tego typu inwestycja realizowana w Polsce - powstanie na terenie gdańskiego Portu Północnego, na obszarze ok. 29 hektarów. Plan zakłada budowę około 20 zbiorników różnej wielkości, od 10 tys. do blisko 63 tys. metrów sześciennych. W ramach inwestycji powstanie także niezbędna infrastruktura towarzysząca: drogi, parkingi, a także rurociągi zewnętrzne łączące terminal z Naftoportem oraz bazą PERN „Przyjaźń” w Gdańsku.

 

Partner działu

Aarsleff

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Port Gdańsk: Jest przetarg na rozbudowę Nabrzeża Węglowego

Intermodal i logistyka

Port Gdańsk: Jest przetarg na rozbudowę Nabrzeża Węglowego

Mikołaj Kobryński 25 sierpnia 2023

Pierwsze wyrzutnie rakietowe Chunmoo dotarły do Gdańska

Intermodal i logistyka

Pierwsze wyrzutnie rakietowe Chunmoo dotarły do Gdańska

Mikołaj Kobryński 22 sierpnia 2023

CMA CGM: Pierwsze zawinięcie do Gdańska w ramach nowego serwisu oceanicznego

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Port Gdańsk: Jest przetarg na rozbudowę Nabrzeża Węglowego

Intermodal i logistyka

Port Gdańsk: Jest przetarg na rozbudowę Nabrzeża Węglowego

Mikołaj Kobryński 25 sierpnia 2023

Pierwsze wyrzutnie rakietowe Chunmoo dotarły do Gdańska

Intermodal i logistyka

Pierwsze wyrzutnie rakietowe Chunmoo dotarły do Gdańska

Mikołaj Kobryński 22 sierpnia 2023

CMA CGM: Pierwsze zawinięcie do Gdańska w ramach nowego serwisu oceanicznego

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5