Partner serwisu
Intermodal i logistyka

Roose: MTMG będzie dywersyfikować ładunki

Dalej Wstecz
Partner działu

Aarsleff

Data publikacji:
22-08-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Infrastruktury/ZMPG

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
Roose: MTMG będzie dywersyfikować ładunki
MTMG; fot. ZMPG
W gdyńskim terminalu masowym coraz częściej obsługiwane są statki typu Panamax – właśnie zawinął szósty w tym roku duży masowiec m/v „Cape Triumph” z prawie 40 tysiącami ton węgla w ładowniach. Rok temu Zarząd Morskiego Portu Gdynia sprzedał spółce ATIC Services z siedzibą w Paryżu 100 proc. udziałów MTMG - Morskiego Terminala Masowego Gdynia. Cena zbycia wyniosła 60,3 mln zł.

- Obecnie MTMG – Morski Terminal Masowy Gdynia to nowoczesny terminal w którym coraz częściej obsługiwane są statki typu Panamax – dwa tygodnie temu obsługiwany był szósty już w tym roku duży masowiec m/v „Cape Triumph” z prawie 40 tysiącami ton węgla w ładowniach a w tym tygodniu przybędzie kolejny duży statek z ok.65 tysiącami ton węgla – czy będzie to wiodąca specjalizacja terminalu?


Rinus Roose, dyrektor do spraw marketingu i rozwoju MTMG - Morskiego Terminalu Masowego Gdynia:
- MTMG – Morski Terminal Masowy Gdynia to nowoczesny terminal uniwersalny i takim pozostanie. Fakt, że możemy obsługiwać statki typu Panamax to nasz wielki atut i cieszymy się, że coraz częściej zawijają one do naszego terminalu. Jednakże naszym celem jest różnorodność obsługiwanych towarów. Duży nacisk kładziemy w MTMG na wysoką jakość naszych usług osiąganą rzetelną pracą całej załogi. Uzyskana w ten sposób renoma plasuje terminal wśród znaczących przeładowców morskich regionu Morza Bałtyckiego.

Jakie są najbliższe plany inwestycyjne spółki?

- To ważkie zagadnienie w życiu naszego terminalu, gdyż w poszukiwaniu możliwości podniesienia jakości naszych usług przykładamy dużą wagę do ciągłego usprawniania procesów przeładunkowych. Przede wszystkim bierzemy pod uwagę dywersyfikację ładunków, czyli inwestować będziemy w sprzęt, który gwarantuje dobrą obsługę różnego rodzaju ładunków wymagających nowoczesnych technologii i zachowania europejskich norm ekologicznych. Dlatego też jedną z pierwszych nowych inwestycji jest urządzenie zraszające, które zmniejsza zapylenie w terminalu powstające w trakcie rozładunku i załadunku różnego rodzaju towarów sypkich. Nie chcemy być największym terminalem masowym w Polsce. MTMG ma być terminalem wyróżniającym się przede wszystkim jakością oferowanych usług oraz nowoczesną technologią przeładunku, a tym samym stać się atrakcyjnym i godnym zaufania partnerem w interesach.

- Jak prezentuje się MTMG –Morski Terminal Masowy Gdynia na tle całej grupy ATIC?

- Grupa ATIC składa się z wielu terminali znajdujących się w różnych regionach świata i jest to przyczynek nie tyle do konkurowania wewnątrz grupy, co czerpania z „gorącej wiedzy” i z doświadczeń każdego podmiotu. Jest to dobra pora na edukację i każdy terminal może się wiele nauczyć od sąsiada z grupy. To stwarza możliwość międzynarodowej wymiany doświadczeń w trudnej sztuce prowadzenia portowych terminali. Taka wzajemna współpraca i wymiana koncepcji managerskich pozwala całej grupie ATIC dopasowywać się do potrzeb i oczekiwań naszych klientów , a tym samym ciągle udoskonalać naszą ofertę . Cóż, każdy z terminali w grupie ATIC marzy, aby być tym najlepszym. My też mamy taką szansę…

 

 

 

Partner działu

Aarsleff

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Port Gdynia zakończył rok 2020 ze wzrostem przeładunków

Intermodal i logistyka

Port Gdynia zakończył rok 2020 ze wzrostem przeładunków

Magdalena Romanowska 23 stycznia 2021

Port Gdynia: Roczny wynik finansowy będzie zgodny z założeniami. Przeładunki rosną

Intermodal i logistyka

Gdynia nie daje się zatopić. Wzrosty przeładunków w tym roku

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Port Gdynia zakończył rok 2020 ze wzrostem przeładunków

Intermodal i logistyka

Port Gdynia zakończył rok 2020 ze wzrostem przeładunków

Magdalena Romanowska 23 stycznia 2021

Port Gdynia: Roczny wynik finansowy będzie zgodny z założeniami. Przeładunki rosną

Intermodal i logistyka

Gdynia nie daje się zatopić. Wzrosty przeładunków w tym roku

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5