Rynek Infrastruktury
Zadaniem koncepcji lokalizacyjno-programowej jest określenie lokalizacji, możliwości wariantowania inwestycji, zakresu robót oraz szacunkowych kosztów inwestycji, będących podstawą dla wykonania raportów środowiskowych, dokumentacji technicznej i studium wykonalności.
Wykonawca koncepcji musi opisać stan istniejący obejmujący inwentaryzację obszaru objętego inwestycją. Ponadto wykona prognozy i perspektywy rozwoju transportu intermodalnego, przeanalizuje flotę używaną obecnie oraz planowaną w przyszłości do obsługi przewozów intermodalnych.
Ponadto, należy przeanalizować lokalizację terminala w porcie w Świnoujściu, określić docelową i maksymalną ilość obsługiwanych promów, pojazdów drogowych i pociągów, określić rozbudowę i modernizację istniejącej na terenie terminala infrastruktury kolejowej.
Koncepcja musi zawierać analizę zakresu modernizacji dwóch stanowisk promowych, określenie optymalnej lokalizacji i podstawowych parametrów placów manipulacyjnych i postojowych dla pojazdów drogowych i naczep, a także przebiegu dróg technologicznych.
Wykonawca koncepcji musi opisać w niej dobór sprzętu przeładunkowego, określić jego ilość i koszty zakupu, opisać procesy technologiczne oraz zestawić całkowity koszt inwestycji dla wariantu wybranego i odrzuconego.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty w 100 procentach stanowi cena. Oferty należy składać w siedzibie ZMPSiŚ do 19 sierpnia.