Partner serwisu
Drogi i autostrady

Autostrady są w Polsce niepotrzebne?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
13-04-2012
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Dziennik Gazeta Prawna

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Autostrady są w Polsce niepotrzebne?
fot. Autostrada Wielkopolska
Planowane oddanie do użytku autostrad A1, A2 i A4 przed mistrzostwami Euro 2012 nie uda się. Spółka PL.2012 uważa, że Polska nie potrzebuje szybkich dróg na turniej i poradzi sobie bez nich – pisze „Dziennik Gazeta Prawna”.

Oszacowana przez PL.2012 liczba kibiców, którzy przyjadą do Polski na Euro od 7 do 19 czerwca. Największe obciążenie pojawi się 8 czerwca, gdy w dniu otwarcia turnieju odbędą się mecze w stolicy i we Wrocławiu. W Warszawie pojawi się około 104 tys. osób, a we Wrocławiu 50 tys.


Adrian Furgalski, dyrektor w Zespole Doradców Gospodarczych TOR zaznacza, że histeria związana z obsługą transportową mistrzostw nie jest uzasadniona. Według niego ważniejsza jest obsługa stref kibica oraz zadbanie o anglojęzyczną informację na dworcach kolejowych.


Mikołaj Karpiński, rzecznik Ministerstwa Transportu tłumaczy, że sytuacja transportowa jest do opanowania, a zmiany w infrastrukturze drogowej i nowe 800 km dróg w Polsce ułatwią organizację transportu.


Organizatorzy turnieju spodziewają się największego ruchu do Warszawy od strony Świecka. Na autostradzie A2, która prowadzi do Warszawy będzie najprawdopodobniej brakować 91 km z powodu odcinka C. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad przygotowała w związku z tym objazd drogą krajową nr 14 i nr 2.


Problemy z transportem mogą się pojawić w trakcie ćwierćfinałów i półfinałów, gdy w Warszawie i Gdańsku mogą zagrać Niemcy lub Holendrzy, których kibice preferują transport drogowy. W związku z tą potencjalną sytuacją GDDKiA ogłosiła przetarg na monitorowanie tras dojazdowych prowadzących na areny Euro 2012. Przy trasach prowadzących do miast gospodarzy pojawią się kamery przekazujące obraz z wąskich gardeł. Dane z kamer pozwolą na podejmowanie decyzji o ręcznym sterowaniu ruchem lub wyłączaniu świateł.
 

Całość artykułu

Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

1,5 mld zł – tyle GDDKiA wypłaciła podwykonawcom

Drogi i autostrady

1,5 mld zł – tyle GDDKiA wypłaciła podwykonawcom

Roman Czubiński 21 lipca 2017

Euro 2012 największym przedsięwzięciem dla transportu lotniczego

Intermodal i logistyka

Doświadczenia sektora lotniczego z obsługi ruchu podczas Euro 2012

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

1,5 mld zł – tyle GDDKiA wypłaciła podwykonawcom

Drogi i autostrady

1,5 mld zł – tyle GDDKiA wypłaciła podwykonawcom

Roman Czubiński 21 lipca 2017

Euro 2012 największym przedsięwzięciem dla transportu lotniczego

Intermodal i logistyka

Doświadczenia sektora lotniczego z obsługi ruchu podczas Euro 2012

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5