Rynek Infrastruktury
W połowie grudnia 2013 roku zakończyła się warta około 21 mln zł inwestycja na Psim Polu. Dzięki niej odnowiono odcinek ulicy Bolesława Chrobrego od alei Jana III Sobieskiego do skrzyżowania z ulicą Kiełczowską.
Spółka Wrocławskie inwestycje zleciła również odrestaurowanie zabytkowego ryneczku, na którym stanęła nowa fontanna. Powstał też parking przy ulicy Sycowskiej i rondo na skrzyżowaniu ulicy Kiełczowskiej i Bora-Komorowskiego. Realizacja tych prac może przyciągnąć kolejne inwestycje.
W innym rejonie Wrocławia wyremontowana została ulica Zwycięska. Poza odnowieniem odcinka od ulicy Agrestowej do Karkonoskiej przebudowano skrzyżowania z ulicą Ołtaszyńską i Karkonoską. W tym rejonie przebudowano też ulicę Kutrzeby.
W grudniu wyremontowany został odcinek ulicy Wyszyńskiego od Nowowiejskiej do Sienkiewicza. Latem podobny remont wykonano na jezdni wylotowej ulicy Kochanowskiego. Jeszcze wcześniej zakończono przebudowę jezdni na placu Orląt Lwowskich oraz na Podwalu.
Od marca 2014 roku miała zostać otwarta odnowiona ulica Purkyniego. Na szczęście udało się tego dokonać jeszcze w 2013 roku. Droga prowadzi przez park Słowackiego, obok Muzeum Narodowego i Panoramy Racławickiej.
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta buduje nowe połączenie między ulicą Rychtalską i Zakładową. To ważne dodatkowe ułatwienie komunikacyjne między ulicą Trzebnicką i Jedności Narodowej. Mniejsze naprawy zrealizowano na ulicy Traugutta, Rychtalskiej, Dubois-Drobnera i Metalowców. Powstały na nich nowe sygnalizacje świetlne i ścieżki rowerowe.
Z kolei na Krzykach prowadzony jest remont mocno zdewastowanej ulicy Przyjaźni. Prace potrwają tu dłużej niż planowano, ponieważ zadanie blokuje konieczność wycinki drzew wzdłuż torowiska tramwajowego. Niezbędne procedury wciąż trwają.
Podobny los spotkał przebudowę ulicy Starogroblowej. Wrocławscy drogowcy zaplanowano na ten rok budowę drugiej jezdni pod wiaduktem kolejowym. Na przeszkodzie stoi sam wiadukt, a opóźnienie inwestycji kolejowej powoduje, że miejskie służby nie mogą pracować.
W zakresie obiektów mostowych, przeprowadzono solidny przegląd mostu Milenijnego. Spore środki z budżetu państwa pochłonęła tegoroczna tymczasowa przeprawa na Widawie. Most Widawski czeka na kapitalny remont, podobnie jak most Zwierzyniecki.
Wciąż aktualna jest budowa obwodnicy Leśnicy. Formalności niezbędne do rozpoczęcia inwestycji postępowały w 2013 roku do przodu. Obecnie należy zaczekać na rozpatrzenie odwołania od decyzji środowiskowej, które złożyła grupa mieszkańców w pierwszej połowie roku, co opóźniło realizację inwestycji co najmniej o sześć miesięcy. Jeżeli pozytywne decyzje zostaną podjęte na początki 2014 roku, od razu będzie można ogłosić przetarg na budowę.