Rynek Infrastruktury
Pierwsze zadanie obejmuje odcinek od węzła Lubin Południe do węzła Legnica II i ma on długość około 22,6 km. Jego budową zainteresowanych jest 13 podmiotów: konsorcjum Mota-Engil, konsorcjum OHL, Construcciones Rubau i Rubau Polska, Dragados, konsorcjum Bilfinger Infrastructure i Intercor, konsorcjum Budimeksu i Ferrovial Agroman, konsorcjum Salini Polska, Impregilo i Todini Construzzioni Generali, Astaldi, konsorcjum Porr, konsorcjum Strabag i Heilit+Woerner, Skanska, konsorcjum Eurovia i Warbud, konsorcjum Aldesa oraz konsorcjum Berger Bau i Max Bogl.
Kolejny odcinek biegnie od węzła Kaźmierzów do węzła Lubin Północ, a jego długość wyniesie około 14,4 km. W tym przetargu wnioski złożyło 18 firm. Jest to konsorcjum Mota-Engil, konsorcjum PBDiM Mińsk Mazowiecki i IMB Podbeskidzie, konsorcjum Intercor i Bilfinger Infrastructure, konsorcjum Mirbud i Erbedim, konsorcjum OHL i Rubau, konsorcjum Bunte Polska i Mosty-Łódź, konsorcjum MSF, Dragados, konsorcjum Budimex i Ferrovial Agroman, konsorcjum Salini z partnerami z Włoch i Polski, Energopol-Szczecin, Astaldi, konsorcjum Porr, konsorcjum Heilit+Woerner i Strabag, Skanska, konsorcjum Eurovia i Warbud, konsorcjum Aldesa oraz konsorcjum Berger Bau i Max Bogl.
Trzeci przetarg dotyczy 11,3-kilometrowego odcinka od węzła Lubin Północ do węzła Lubin Południe. Budową zainteresowanych jest 17 podmiotów: konsorcjum Colas Polska i Inzinierskie Stavby, konsorcjum Mota-Engil, konsorcjum PBDiM Mińsk Mazowiecki i IMB Podbeskidzie, konsorcjum Intercor i Bilfinger Infrastructure, konsorcjum Mirbud i Erbedim, konsorcjum OHL i Rubau, konsorcjum Bunte Polska i Mosty-Łódź, konsorcjum MSF. Dragados, konsorcjum Budimex i Ferrovial Agroman, Energopol-Szczecin, Astaldi oraz konsorcjum Max Bogl i Berger Bau.