Rynek Infrastruktury
Prace zostały zrealizowane szybciej niż planowano. Pierwotnie na mistrzostwa Euro 2012 miała być gotowa jedna jezdnia. Obecnie zaawansowanie prac na budowie drugiego zadania Trasy Słowackiego wynosi około 67 procent.
Do tej pory zakończono roboty żelbetowe na wszystkich murach oporowych, budowę grodzy na zbiorniku Srebrzysko i przepusty pod ulicą Nową Słowackiego, budowę Kanału Strzyża w ciągu ulicy Staszica i Dekerta.
Trwa budowa estakady nad aleją Grunwaldzką. Zamontowano i scalono wszystkie sekcje estakady, zamontowani łożyska, zakończono prace związane z antykorozją oraz montaż dylatacji, Trwa jeszcze montaż ekranów akustycznych o barier energochłonnych.
Wciąż budowany jest wiadukt nad torami PKP. Zamontowano i scalono przęsło P1 z dwoma ramami portalowymi, scalono i nasunięto przęsło P2 i zakończono montaż dylatacji. Trwa przygotowanie obiekty pod wykonanie izolacji, prace związane z antykorozją przęsła P1 oraz oblicowywanie podpór klinkierem.
Zakończone zostały prace żelbetowe całego tunelu dla pieszych przy ulicy Kilińskiego, Reymonta i Obywatelskiej. Powstaje również konstrukcja nośna pod ekrany akustyczne. Wykonane zostały warstwy bitumiczne do warstwy wiążącej włącznie na ulicy Nowej Słowackiego oraz jezdnia prawa i lewa ulicy Srebrniki.
Na etapie I trwa budowa brakującego fragmentu chodnika na jezdni prawej, na etapie II układany jest chodnik oraz korytka odwadniające wzdłuż skarpy na jezdni lewej. Na etapie IV układana jest kostka kamienna na zatoce autobusowej, a na etapie V na jezdni prawej trwają roboty ziemne oraz układanie krawężników.