Rynek Infrastruktury
W ramach realizowanej inwestycji zostały wymienione dylatacje, bariery ochronne. Naprawiono nawierzchnię bitumiczną oraz konstrukcje przęseł, przebudowano przyczółki estakad i poddano renowacji stalowe łożyska.
Remontowi towarzyszyły problemy. Na początku okazało się, że stan wiaduktu jest gorszy niż pierwotnie zakładano, co spowodowało konieczność wykonania dodatkowych prac. Polegały one na odtworzeniu opasek bezpieczeństwa na całej długości estakad, przebudowaniu elementów kanalizacji sanitarnej oraz odbudowaniu jednego z filarów dylatacyjnych.
Kłopoty nie ominęły także podwykonawców, którym nie wypłacano pieniędzy. Miała miejsce pikieta pracowników firmy Andys, która pracowała dla firmy Intop ze Szczecina. Kilkumiesięczne opóźnienia w płatnościach rozwiązał Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, który płacił podwykonawcom z pominięciem głównego wykonawcy.
Pomimo trudności, przebudowa estakad zakończyła się 15 dni przed rozpoczęciem turnieju Euro 2012. Obie estakady są ważne z punktu widzenia mistrzostw, gdyż będą pełnić istotną rolę w transporcie kibiców na stadion w Letnicy.