Do przetargu na fragment drogi S5 między Szubinem a Jaroszewem złożono 9 ofert. Cena żadnej z nich nie przekracza 90% budżetu zamawiającego, to tworzy możliwość, że GDDKiA zaoszczędzi część kwoty przeznaczonej na tą inwestycję.
Wykonawcy złożyli oferty, których wartość waha się między 64%, a 88% podanej przez GDDKiA sumy. Najtańszą ofertę przedstawiło konsorcjum Trakcja PRKiI i Intercor. Wszystkie firmy oferują 10 lat gwarancji oraz zapewniają, że prace ukończą w ciągu 34 miesięcy od dnia podpisania umowy.
GDDKiA rozpatrując oferty na pierwszym miejscu będzie brała pod uwagę cenę, która stanowi 90% oceny. Kolejne 5% to czas gwarancji. Ostatnie 5% to czas wykonania.
Kujawsko-pomorska część S5 została podzielona na podzielona na 7 części. Część, będąca przedmiotem tego przetargu, ma długość 19,3 km i prowadzi od węzła Szubin do węzła Jaroszewo. Oba węzły także są przedmiotem tej inwestycji. Bydgoski oddział GDDKiA ogłosił 7 oddzielnych przetargów na różne fragmenty drogi S5 mającej prowadzić od Nowych Marz do Mielna, leżącego na granicy województwa Kujawsko-Pomorskiego i Wielkopolskiego. Przetargi na wszystkie części S5 zostały już ogłoszone. Ukończenie trasy jest przewidywane na rok 2018.
Więcej informacji znajdziesz w Monitorze, a w nim:
- poznasz wszystkich oferentów i wartość ofert
- sprawdzisz, kiedy powstanie droga
- przeczytasz o zakresie zamówienia
Zapraszamy na III Kongres Infrastruktury Polskiej, który odbędzie się 8 października 2015 roku w Łodzi. W tym roku wśród poruszanych tematów znajdzie się między innymi rola funduszy prywatnych w budownictwie infrastrukturalnym oraz kwestia relacji między członkami procesu inwestycyjnego.
Więcej informacji o Kongresie znajdziesz tutaj.