Rynek Infrastruktury
Całym odcinkiem A kierowcy mogą już jeździć, lecz odcinek z nim sąsiadujący otwarto w części. Budowany przez Polimex-Mostostal pozostały fragment autostrady A2 będzie udostępniony po oddaniu do użytkowania odcinka C budowanego przez Bogl a Krysl. Wtedy przejezdna będzie cała autostrada A2 z Warszawy do zachodniej granicy Polski.
Droga mogła zostać otwarta po wydaniu w sobotę przez Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego pozwolenia na użytkowanie dla odcinka A. Policja musiała również uzgodnić oznakowanie pod kątem bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Zakończono również badania jakości na odcinku A autostrady A2. Za kilka dni będą znane ich wyniki, jednak nie wstrzyma to możliwości udostępnienia trasy dla kierowców. Jeżeli wyniki badań będą zawierać pewne uwagi, wykonawca dokona poprawek po mistrzostwach Euro 2012.
Pozwolenia na użytkowanie całego odcinka B zostało wydane przez GDDKiA w piątek. Obecnie kierowcy mogą korzystać z odcinka z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego oraz oddanego w weekend odcinka z Łodzi do Nieborowa.
Odcinek najbliżej Łodzi nie posiada warstwy ścieralnej, lecz na mocy ustawy o przejezdności, ruch dopuszczono po warstwie wiążącej. Prędkość ograniczono do 70 km na godzinę i z odcinka mogą korzystać jedynie samochody osobowe o masie poniżej 3,5 tony oraz autokary.
Odcinek B został zbudowany przez konsorcjum Mostostalu Warszawa, Acciona Infraestructuras i Polimeksu-Mostostal. Umowa na projekt i budowę tego fragmentu została podpisana we wrześniu 2009 roku. Odcinek A budowany jest przez konsorcjum Eurovii i Warbudu. Umowa na kontynuację budowy odcinka została podpisana 28 lipca 2011 roku. Zgodnie z kontraktem prace na tym odcinku mają zakończyć się 15 października tego roku.