mg
Najdroższą ofertę złożyło konsorcjum J&P Avax – 1,2 mld zł. Drugie było konsorcjum Mota-Engil – za 1,12 mld zł. Trzecią ofertę w kolejności przedstawiło konsorcjum Sando Budownictwo i Construcciones Sanchez Dominiquez-Sando. Opiewa ona na kwotę 1,03 mld zł. Nieco taniej roboty wyceniło konsorcjum Strabag i Strabag AG – 909,3 mln zł. Konsorcjum z Eurovia Polska jako liderem zobowiązało się natomiast wykonać inwestycję za kwotę 968,9 mln zł, a konsorcjum FCC Construccion i Wakoz – za 978 mln zł. Konsorcjum Polimeksu złożyło ofertę w wysokości 947,63 mln zł, a konsorcjum z Mirbudem jako liderem – 947,2 mln zł. Konsorcjum Bilfinger Berger i PUT Intercor zobowiązał się wyremontować wspomniane odcinki za sumę 961,77 mln zł, a konsorcjum Dragados i Pol-Aqua – 976,6 mln zł.
Decyzja, co zrobić z przekroczonym budżetem projektu, jeszcze nie zapadła.