Partner serwisu
Drogi i autostrady

Podlaskie: GDDKiA czeka na Włochów w sprawie S61 Łomża – Kolno

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
04-09-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RynekInfrastruktury.pl

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Podlaskie: GDDKiA czeka na Włochów w sprawie S61 Łomża – Kolno
fot. GDDKiA
Oferta włoskiej firmy TOTO Costruzioni Generali pomyślnie przeszła kontrolę w Urzędzie Zamówień Publicznych (UZP). Teraz Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad czeka na potwierdzenie przez wybranego wykonawcę chęci zawarcia umowy na budowę drogi ekspresowej S61 między Łomżą a Kolnem.

Burzliwy przetarg

Postepowanie na wyłonienie wykonawcy inwestycji dotyczącej projektu i budowy odcinka drogi ekspresowej S61 Łomża Zachód – Kolno jest chyba jednym z najbardziej burzliwych z obecnie trwających przetargów. Mieliśmy tu liczne odwołania, w tym odwołania od wyboru własnej oferty (całą sprawę dokładniej opisywaliśmy tutaj).

Ostatecznie zadanie ma zostać powierzone włoskiej firmie TOTO Costruzioni Generali, które zaproponowało przeprowadzenie prac za 525,681 mln zł, czyli ok. 55% budżetu przewidzianego na to przedsięwzięcie.

Oferta wykonawcy pomyślnie przeszła kontrolę w UZP, a w ubiegły piątek GDDKiA wysłała zapytanie do włoskiej firmy, czy nadal chce zrealizować inwestycję. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to kontrakt może zostać podpisany jeszcze we wrześniu br.

Odcinek Via Baltica

Inwestycja przewiduje budowę trasy o długości 12,922 km w ciągu S61 oraz 6,963 km w ciągu drogi krajowej nr 64. Będzie to trasa od węzła „Łomża Zachód” do węzła „Kolno” w okolicach Kisielnicy. Ten odcinek obejmuje budowę nowego mostu przez Narew. Jego długość wyniesie 1,2 km metrów. Wspomniana część DK-64 będzie stanowiła północą obwodnicę Piątnicy.
 
Droga leży w ciągu Via Baltica. Obecnie trwają prace nad cały ciągiem tej europejskiej trasy. Odcinki bezpośrednio łączące się z omawianym fragmentem (Obwodnica Łomży i S61 Kolno – Stawiski) mają już swoich wykonawców.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5