Rynek Infrastruktury
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy zakończyła się budowa m.in. odcinków autostrad A1 Grudziądz-Toruń, A2 Świecko-Nowy Tomyśl czy obwodnicy Wrocławia. Trwa budowa kolejnych dróg, w tym m.in. autostrady A4 Kraków-Krzyżowa, autostrady A1 Toruń-Stryków oraz autostrady A2 Stryków-Konotopa. Mimo starań niektórych fragmentów nie uda się oddać przed rozpoczęciem mistrzostw.
Nie będą gotowe wszystkie odcinki autostrady A4 od Krakowa do wschodniej granicy Polski oraz A1 pomiędzy Toruniem a Strykowem. Trwają starania o zapewnienie przed rozpoczęciem turnieju przejezdności na autostradzie łączącą Łódź z Warszawą.
Na ukończeniu znajduje się rozbudowa portów lotniczych w czterech miastach - gospodarzach. Ich przepustowość zwiększy się prawie dwukrotnie. Prace na lotnisku Chopina w Warszawie zakończyły się w 2011 roku. Prace budowlane trwają na lotniskach w Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu. Rozbudowywane są zarówno pasy startowe i płyty postojowe, jak i budynki terminali. Prace w Poznaniu i Gdańsku zostaną zakończone w kwietniu, a we Wrocławiu do końca marca.
Oprócz lotnisk w miastach - gospodarzach obsługę ruchu lotniczego podczas mistrzostw zapewnią lotniska wspomagające. Dla Warszawy będzie to Łódź Lublinek oraz Modlin, dla Poznania - Zielona Góra Babimost, dla Wrocławia - Katowice Pyrzowice. W przypadku Gdańska będzie to Bydgoszcz.
Ogółem w całym kraju modernizowanych jest 71 dworców kolejowych, w tym dworce Poznań Główny, Wrocław Główny oraz Warszawa Centralna i Wschodnia. Przebudowany został także przystanek Warszawa Stadion, a na ukończeniu są prace nad połączeniem kolejowym na lotnisko w Warszawie. Nadrabiane są również wieloletnie zaniedbania na liniach kolejowych.
Na najważniejszych szlakach pomiędzy miastami, w których będą się odbywały mecze, trwają prace, dzięki którym skróci się czas przejazdu. Część z nich, jak na przykład na linii Warszawa-Gdańsk, będzie kontynuowana po zakończeniu mistrzostw.