Partner serwisu
Drogi i autostrady

Zaproszenie na Kongres Infrastruktury Polskiej

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
18-09-2013
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Infrastruktury

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Zaproszenie na Kongres Infrastruktury Polskiej
Fot. Rynek Infrastruktury
Infrastruktura to klucz do odpowiedzi na pytanie o warunki dla poprawy konkurencyjności i innowacyjności polskiej gospodarki. Dziś infrastrukturalne projekty inwestycyjne to koło zamachowe polskiego wzrostu gospodarczego, tysiące firm i setki tysięcy miejsc pracy. Jutro zrealizowane inwestycje utorują Polsce drogę do grona najbardziej rozwiniętych państw europejskich. Spotkajmy się na Kongresie Infrastruktury Polskiej by wspólnie zmierzyć się z problemami trawiącymi sektor budownictwa infrastrukturalnego.

Kolejne lata to nowy budżet europejski i kolejna edycja Programu Operacyjnego poświęconego inwestycjom infrastrukturalnym. Wsparcia wymagają nie tylko transport szynowy i drogowy, ale także projekty związane z energetyką. Szczególnie mocny nacisk będzie także położony na zagadnienia projektów miejskich, przyczyniających się do ograniczenia emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Jakie szanse daje perspektywa budżetowa UE na lata 2014-2020? Dyskusja na ten temat będzie jednym z głównych punktów programu Kongresu Infrastruktury Polskiej.

 

Inną ważną kwestią są stosunki panujące pomiędzy podmiotami zlecającymi realizację projektów infrastrukturalnych a wykonawcami takich przedsięwzięć. Od kilkunastu lat w Polsce realizowany jest ogromny program inwestycji infrastrukturalnych. Dzięki wsparciu z funduszy Unii Europejskiej, powstają nowe drogi i modernizowane są linie kolejowe. Jednak stosunki pomiędzy wykonawcami tych inwestycji, a administracją państwową, wciąż pozostawiają wiele do życzenia. Jak zmienić tę sytuację?

 

 

Pierwszy Kongres Infrastruktury Polskiej odbędzie się 17 października 2013 roku w Warszawie. Jego zadaniem będzie zmierzenie się z wyzwaniem, jakim jest wypracowanie partnerskiego dialogu między podmiotami realizującymi kluczowe inwestycje infrastrukturalne a administracją państwową, która ma prawo i obowiązek oczekiwać od wykonawców najwyższej staranności, rzetelności i terminowości prowadzonych prac. Stawką jest tempo rozwoju kraju, mierzone rozwojem polskiej Infrastruktury, rozwojem przedsiębiorstw i bezpieczeństwem zatrudnionych przez nie pracowników.

 

W trakcie wydarzenia zostanie zaprezentowana Biała Księga Infrastruktury, która będzie służyć za punkt wyjścia, diagnozę dla wypracowania docelowych rozwiązań, dyskutowanych w trakcie obrad Kongresu Infrastruktury Polskiej.

 

Program ramowy Kongresu:

Część I: Polska 2020. Kierunki inwestycji i rozwoju
Część II: Finanse i rozwój gospodarczy 2014-2020, a możliwości inwestycyjne
Część III: System prawny i sprawna administracja – miejsca niezbędnych korekt.
Część IV: Debaty rówoległe
- Debata A: Potrzeby i możliwości rozwoju infrastruktury żeglugi śródlądowej w Polsce
- Debata B: Integracja zarządzania i planowania wielkich projektów infrastrukturalnych w Polsce: lotniska, kolej, porty, drogi
- Debata C: Rozwój gospodarki a możliwości polskich systemów teleinformatycznych

 

Wydarzeniem towarzyszącym Kongresowi jest seminarium Kryterium najniższej ceny w przetargach publicznych, które odbędzie się 18 października w Warszawie.

 

 


Więcej informacji o Kongresie Infrastruktury Polskiej - tutaj.

Uczestnictwo w wydarzeniu jest darmowe - wstęp po zgłoszeniu przez stronę TOR Konferencje i udzieleniu akredytacji.

 

Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Chocian: Korolec musiał zawierać zgniłe kompromisy

Intermodal i logistyka

Chocian: Korolec musiał zawierać zgniłe kompromisy

Arek Kowalczyk 21 listopada 2013

Kontrolowany blackout? Czemu nie!

Intermodal i logistyka

Kontrolowany blackout? Czemu nie!

Arek Kowalczyk 29 listopada 2013

Nowi członkowie Stowarzyszenia Inicjatywa dla Infrastruktury

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Chocian: Korolec musiał zawierać zgniłe kompromisy

Intermodal i logistyka

Chocian: Korolec musiał zawierać zgniłe kompromisy

Arek Kowalczyk 21 listopada 2013

Kontrolowany blackout? Czemu nie!

Intermodal i logistyka

Kontrolowany blackout? Czemu nie!

Arek Kowalczyk 29 listopada 2013

Nowi członkowie Stowarzyszenia Inicjatywa dla Infrastruktury

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5