Partner serwisu
Intermodal i logistyka

Łódź Fabryczna: KIO oddaliła odwołanie konsorcjum Pol-Aqua

Dalej Wstecz
Partner działu

Aarsleff

Data publikacji:
11-07-2011
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PKP PLK

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
Łódź Fabryczna: KIO oddaliła odwołanie konsorcjum Pol-Aqua
Wizualizacja: PKP PLK
Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła odwołanie złożone przez konsorcjum Pol - Aqua w przetargu na budowę dworca Łódź Fabryczna - podały PKP PLK.

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła odwołanie złożone przez konsorcjum Pol - Aqua w związku z oddaleniem przez zamawiającego upoważnionego – PKP Polskie Linie Kolejowe SA – protestu na wybór, w dniu 24 maja 2011 r. najkorzystniejszej oferty na budowę multimodalnego dworca Łódź Fabryczna, złożonej przez konsorcjum: Torpol Spółka z o.o., - (lider konsorcjum), Astaldi S.p.A., Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

 

Należy przypomnieć, że Sąd Okręgowy w Warszawie wyrokiem z dnia 11 kwietnia 2011 roku, nakazał wykluczenie z postępowania konsorcjum firm Przedsiębiorstwa Robót Inżynieryjnych „Pol-Aqua” S.A. i Dragados S.A.

 

Kolejnym etapem procedury, przed zawarciem umowy z wybranym konsorcjum, jest przeprowadzenie przez prezesa Urzędu Zamówień Publicznych szczegółowej kontroli całego postępowania prowadzonego od grudnia 2009 roku. Obligatoryjna kontrola uprzednia dotyczy całego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i ma na celu sprawdzenie zgodności postępowania z przepisami ustawy. Tej czynności dokonuje się zawsze w siedzibie Urzędu Zamówień Publicznych, gdzie zamawiający dostarcza kopię całej dokumentacji postępowania. Na przeprowadzenie kontroli Urząd ma do 30 dni od daty przekazania całości dokumentacji.

 

Inwestycja dotycząca budowy nowego dworca Łódź Fabryczna jest projektem infrastrukturalnym, bardzo złożonym i skomplikowanym. Postępowanie jest prowadzone w trybie dwuetapowego przetargu ograniczonego, w tym dotychczas obejmowało dwukrotną publikację „krótkiej listy”, dwukrotne zaproszenie do składania ofert wraz z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

W związku ze środkami ochrony prawnej, jakie stosowały konsorcja ubiegające się o kontrakt złożono: 18 protestów, 9 odwołań do Krajowej Izby Odwoławczej, 2 skargi do sądu okręgowego. Objętość zgromadzonej od początku postępowania dokumentacji wynosiła kilkanaście tysięcy stron zebranej w ponad 50 segregatorach.

 

Wstępny koszt projektu szacowany jest na ok. 1,9 mld złotych, przy dofinansowaniu w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na poziomie ponad 1,2 mld złotych.

Okres realizacji projektu przewidywany jest na lata 2011-2014.
 

Partner działu

Aarsleff

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Australia: 80-letnie ruchome schody stały się dziełem sztuki

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Australia: 80-letnie ruchome schody stały się dziełem sztuki

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5