Mariusz W.
Pierwszym problemem nowego terminalu są tablice informacyjne wskazujące błędną lokalizację. Tak jest w przypadku informacji lotniskowej, którą zamieniono w sklepik, choć nazwy tego miejsca nie uaktualniono. Poza stanowiskiem informacji miejskiej uruchomiono kantor wymiany i stanowiska firm wynajmu samochodów – również bez odpowiednich tablic.
Kolejną kwestią jest brak bankomatu w hali przylotów. Pasażerowie pytający o urządzenie odsyłani byli do hali odlotów, czyli do starego terminalu, gdzie są aż cztery. Brakowało także automatu biletowego przy hali przylotów, gdzie pasażerowie wsiadali w autobusy linii L i 59. Ten znaleźć można było również przy starym terminalu.
Wolontariusz wskazuje również na nieczytelne tablice informacyjne. Zawieszone wysoko, niezbyt trafnie umieszczone i trudne do odczytania dla cudzoziemców, ponieważ napisy w języku angielskim są niebieskie i umieszczone na niebieskim tle.