Partner serwisu
Intermodal i logistyka

Struzik nie czuje się odpowiedzialny za problemy w Modlinie

Dalej Wstecz
Partner działu

Aarsleff

Data publikacji:
02-01-2013
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Polskie Radio

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
Struzik nie czuje się odpowiedzialny za problemy w Modlinie
fot. Port Lotniczy Warszawa/ Modlin
Jak poinformowało Polskie Radio, marszałek województwa mazowieckiego nie poda się do dymisji w związku z problemami samorządowego lotniska w Modlinie. Jak stwierdził marszałek, to nie on mieszał beton i nie on był odpowiedzialny za realizację inwestycji.

Obrady sesji sejmiku województwa mazowieckiego, które odbyły się 31 grudnia, zostały na wniosek radnych z ramienia SLD rozszerzone o temat związany z sytuacją w Modlinie. Marszałek podczas rozmów o inwestycji stwierdził, że nie on odpowiada za działalność lotniskowej spółki oraz jej problemy i nie rozważa dymisji.

 

- Nie ma żadnego powodu, żebym podawał się do dymisji. Inne organy odpowiadają za realizację inwestycji. Ci, którzy twierdzą, że ja osobiście tam mieszałem ten beton są w błędzie - zaznaczył marszałek cytowany przez Informacyjną Agencję Radiową.

 

Według informacji IAR-u marszałek województwa przyznał, że przed otwarciem Modlina wykonano różne ekspertyzy, które dotyczyły jakości wykonania drogi startowej. Tajemnicze dziury, które według ekspertów mogły świadczyć o błędach konstrukcyjnych, pojawiły się na pasie już w maju ubiegłego roku.

 

Politycy SLD twierdzą, że władze regionu wiedziały o błędach w wykonaniu pasa startowego, ale pomimo tego zdecydowały się otworzyć port dla własnego prestiżu.

 

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego wydał w sobotę, 22 grudnia decyzję o zamknięciu części pasa startowego na lotnisku w Modlinie. Wszystkie rejsy linii regularnych przekierowano na Lotnisko Chopina. Przedstawiciele modlińskiego portu zapowiadają, że najwcześniejsze uruchomienie pasa możliwe będzie na początku stycznia przyszłego roku.

 

Cały pas startowy lotniska w Modlinie ma długość dwóch i pół kilometra. Przyczyną decyzji o zamknięciu jego części jest złuszczenie się nawierzchni betonowej. Specjaliści komentują, że wykruszenia pasa są ewidentnym błędem wykonawcy, a dobra nawierzchnia powinna wytrzymać o wiele niższe temperatury.

 

Partner działu

Aarsleff

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Kraków: Sześciomilionowy obsłużony pasażer. Czwarty raz w historii

Biznes i przemysł

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Kraków: Sześciomilionowy obsłużony pasażer. Czwarty raz w historii

Biznes i przemysł

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5