Pierwszy kwartał 2013 przyniósł znacznie szybszy przyrost usług niż analogiczny okres w 2012. Najbardziej dynamicznie rosnącą usługą była Telewizja Cyfrowa UPC, która mimo rosnącej konkurencyjności odnotowała 41 100 nowych klientów (vs. 29 700 w 1Q 2012). Usługa internetowa zyskała w tym okresie ponad 20 tysięcy nowych klientów (dla porównania w pierwszym kwartale 2012 roku było to 13,4 tysiąca), a telefonia UPC ponad 29 tysięcy. Wzrosty pierwszego kwartału wyniosły 90,5 tysiąca sprzedanych usług cyfrowych.
Coraz większy zasięg szybkiego Internetu. Obecnie w zasięgu dwukierunkowej sieci UPC znajduje się 2 554 400 polskich gospodarstw domowych, które mogą korzystać z oferowanego na największą skalę w Polsce superszybkiego Internetu o prędkości 150 Mb/s. Jest to efekt systematycznych inwestycji w infrastrukturę, które umożliwiają stale podnoszenie parametrów oferowanych usług. W pierwszym kwartale do portfolio usług dla firm dołączył Internet o prędkości do 180 Mb/s.