Rynek Infrastruktury
Na potrzeby projektu OS3 będzie również odpowiedzialna za działania strategiczne i operacyjne w mediach społecznościowych. Strategia działań zakłada zaangażowanie aktora Michała Żebrowskiego – ambasadora marki Enea.
Dzięki nowemu, interaktywnemu kształtowi serwisu oraz działaniom w social mediach Enea SA będzie aktywnie budować ekologicznie zaangażowaną społeczność, ucząc przy tym odpowiedzialnego, oszczędnego i przemyślanego korzystania z energii elektrycznej, promując zdrowy tryb życia oraz kształtując postawy prośrodowiskowe. Przy wsparciu OS3 spółka dzielić się będzie w serwisie swoją wiedzą i poradami.
Internauci, którzy aktywnie zaangażują się w projekt będą mogli wygrać nagrody związane z ekologicznym i zdrowym stylem życia lub na działania mające charakter edukacji ekologicznej.
Nową odsłonę proekologicznego serwisu Enea będzie można zobaczyć jesienią.