Partner serwisu
Drogi i autostrady

Budimex z największą szansą na przejęcie S5 Nowe Marzy – Dworzysko

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Autor:

ep.

Data publikacji:
13-01-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Budimex z największą szansą na przejęcie S5 Nowe Marzy – Dworzysko
fot. GDDKiA
Wiadomo, czyja oferta zdobyła najwięcej punktów w przetargu na kontynuację S5 Nowe Marzy – Dworzysko po firmie Impresa Pizzarotti. GDDKiA najwyżej oceniła Budimex. Przetarg nie został jeszcze rozstrzygnięty.

W województwie kujawsko-pomorskim są do dokończenia 3 odcinki S5, gdzie doszło do rozwiązania umowy z włoskim wykonawcą. W ubiegłym tygodniu wskazano najkorzystniejszą ofertę dla odcinka Bydgoszcz Błonie – Szubin Północ (konsorcjum Mirbud i Kobylarnia).

Największą szansę na wygranie przetargu dla odcinka Nowe Marzy – Dworzysko ma Budimex. To oferta złożona przez tego wykonawcę zdobyła najwięcej punktów. GDDKiA nie dokończyła jeszcze procedury związanej z oceną ofert.

Mowa o odcinku liczącym 23,3 km. Oferty na kontynuację złożyło 6 wykonawców. Propozycja Budimeksu była najtańszą z nich. Ma wartość 566,786 mln zł. Wykonawca powinien zrealizować zadanie w ciągu 20 miesięcy.

Nie znamy jeszcze wykonawcy dla trzeciego z odcinków S5, tj. Dworzysko – Aleksandrowo. Dla tego, liczącego 22,4 km odcinka ofertę z najniższą ceną złożyło konsorcjum Kobylarnia i Mirbud. Wykonawca wycenił prace na niespełna 448 mln zł.

Umowy z firmą Impresa Pizzarotti zostały rozwiązane w czerwcu 2019 roku. Firma realizowała 3 z siedmiu odcinków S5 w województwie kujawsko-pomorskim. Mobilizacja na kontrakcie nie była jednak wystarczająca – wykonawca oczekiwał dopłaty w związku ze wzrostem kosztów na rynku, żądania te jednak nie zostały spełnione. GDDKiA rozwiązała umowy.



Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Budimex blisko wygranej przetargu na S16 koło Olsztyna

Drogi i autostrady

Obwodnica Przecławia i Warzymic gotowa przed terminem. Wkrótce otwarcie

Drogi i autostrady

Zobacz również:

S7 do Miechowa. Wydłużyła się ekspresówka Warszawa – Kraków

Drogi i autostrady

S7 do Miechowa. Wydłużyła się ekspresówka Warszawa – Kraków

Redakcja 05 września 2023

Lubelskie. Będzie remont mostu na Wiśle w ciągu S12

Drogi i autostrady

Przebieg S11 Szczecinek – Piła zatwierdzony

Drogi i autostrady

Pozostałe z wątku:

Budimex blisko wygranej przetargu na S16 koło Olsztyna

Drogi i autostrady

Obwodnica Przecławia i Warzymic gotowa przed terminem. Wkrótce otwarcie

Drogi i autostrady

Zobacz również:

S7 do Miechowa. Wydłużyła się ekspresówka Warszawa – Kraków

Drogi i autostrady

S7 do Miechowa. Wydłużyła się ekspresówka Warszawa – Kraków

Redakcja 05 września 2023

Lubelskie. Będzie remont mostu na Wiśle w ciągu S12

Drogi i autostrady

Przebieg S11 Szczecinek – Piła zatwierdzony

Drogi i autostrady

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5