Partner serwisu
Drogi i autostrady

GDDKiA otworzyła oferty na dokończenie A1 ze Strykowa do Tuszyna

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
10-06-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
ew / Rynek Infrastruktury

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
GDDKiA otworzyła oferty na dokończenie A1 ze Strykowa do Tuszyna
fot. fotolia
Otwarto oferty na kontynuację projektu i budowy odcinka autostrady A1 Stryków –Tuszyn. Odcinek budowany wcześniej przez konsorcjum Polimeksu-Mostostalu został podzielony na trzy zadania.

Na zadanie I od węzła Łódź Północ do kilometra 310+000 spośród sześciu złożonych ofert, najtańsza na kwotę 339,6 mln zł wpłynęła od konsorcjum firm Strabag-Budimex. Na zadanie II od km 310+000 do km 321+010, wpłynęło pięć ofert. Najtańszą na kwotę 360,7 mln zł złożyła firma Mota-Engil.

Zadanie III to odcinek od km 320+010 do km 335+937,65 (bez odcinka 322+150 - 324+950). Z sześciu ofert, które wpłynęły, najtańsza na kwotę 327 mln zł została złożona przez konsorcjum firm Budimeksu i Strabagu.

Kolejnym etapem będzie sprawdzenie kosztorysów oraz weryfikacja ofert pod względem finansowym, formalno-prawnym i merytorycznym. Nowi wykonawcy poszczególnych odcinków autostrady będą mieli 22 miesiące (wraz z okresami zimowymi) na dokończenie projektu i budowy A1 od węzła Łódź Północ do węzła Tuszyn od chwili podpisania umowy.

Przetarg na budowę autostrady A1 ze Strykowa do Tuszyna GDDKiA ogłosiła w lutym tego roku po tym, jak konsorcjum Polimeksu-Mostostalu, Doprastavu i MSF wypowiedziało umowę na realizację tego zadania. Wykonawca odstąpił od kontraktu podając jako powód brak uzyskania od GDDKiA zabezpieczenia płatności za wykonane prace. GDDKiA utrzymywała z kolei, że powodem zerwania kontraktu były opóźnienia w realizacji inwestycji.

Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Spółka zależna Polimeksu-Mostostalu podwykonawcą na S3

Drogi i autostrady

Spółka zależna Polimeksu-Mostostalu podwykonawcą na S3

Edyta Wsół 09 listopada 2015

Polimex-Mostostal: Ostateczne pożegnanie z rynkiem drogowym

Drogi i autostrady

Polimex-Mostostal prezentuje nową strategię i wraca do budownictwa przemysłowego

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Spółka zależna Polimeksu-Mostostalu podwykonawcą na S3

Drogi i autostrady

Spółka zależna Polimeksu-Mostostalu podwykonawcą na S3

Edyta Wsół 09 listopada 2015

Polimex-Mostostal: Ostateczne pożegnanie z rynkiem drogowym

Drogi i autostrady

Polimex-Mostostal prezentuje nową strategię i wraca do budownictwa przemysłowego

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5