Partner serwisu
Drogi i autostrady

Jest umowa na budowę obwodnicy Tarnogrodu

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Data publikacji:
08-07-2025
Ostatnia modyfikacja:
08-07-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Jest umowa na budowę obwodnicy Tarnogrodu
ZDW w Lublinie
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie podpisał umowę na budowę obwodnicy Tarnogrodu w ciągu drogi wojewódzkiej numer 835. Inwestycja pochłonie ok. 77 milionów złotych.

Droga powstanie na terenie powiatu biłgorajskiego. Obwodnica ma wyprowadzić z Tarnogrodu ruch na trasie wojewódzkiej z Lublina w stronę autostrady A4. Będzie częścią trasy nr 835 Lublin – Wysokie – Biłgoraj – Sieniawa – Przeworsk – Kańczuga – Dynów – Grabownica Starzeńska.

Obwodnica zostanie poprowadzona po zachodniej stronie Tarnogrodu. W północnej części będzie przebiegała przez teren gminy Księżpol, natomiast w części południowej przez gminę Tarnogród.

Łącznie trasa ma mieć 5,8 km długości. Na trasie powstanie 5 rond – powstaną na przecięciach z drogami nr 835, z drogą powiatową nr DP 2941l – ul. Nadstawną, z DW-863 – ul. Świętego Jana Pawła II, drogą gminą – ul. Przedmieście Błonie oraz z DW-835. Wykonawca, który zostanie wybrany będzie musiał wykonać drogę w ciągu 20 miesięcy.

Kilka miesięcy temu poznaliśmy oferty w przetargu ogłoszonym przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie. Wpłynęło ich 9. Część z nich mieściła się w zarezerwowanej przez urzędników kwocie ok. 91,8 mln zł. Najmniej, bo ok. 76,8 mln zł oczekiwała firma P.H.U.B Piotr Pawlica i ta oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W poniedziałek, 7 lipca Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie podpisał umowę z wykonawcą.

Najwięcej, bo prawie 100 mln zł zaproponował Mostostal Warszawa. Przy wyborze zwycięzcy ZDW w Lublinie brał pod uwagę przede wszystkim cenę (waga 60 %), udzielony okres rękojmi (10 %), doświadczenie kierownika budowy (10 %) oraz „samodzielne wykonanie przez wykonawcę istotnych z punktu widzenia ich prawidłowej realizacji kluczowych części zamówienia” (20 %).

Dane techniczne:

Klasa drogi - G - główna
Kategoria ruchu – KR4
Prędkość projektowa - Vp=60km/h
Prędkość miarodajna - Vm=80km/h
Nośność: 115 kN/oś,
Przekrój jezdni: szlakowy 2x3,5 m.
Pobocza utwardzone (zgodnie z konstrukcją jezdni) o szerokości 0,5 m.
Pobocza gruntowe umocnione kruszywem o szerokości podstawowej 1 m.
Drogi dojazdowe (jezdnie dodatkowe): jezdnia o szerokości zasadniczej 4,5 – 5 m + pobocza gruntowe 0,75 m, kategoria ruchu KR2.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5