Rynek Infrastruktury
Decyzje te umożliwią GDDKiA prowadzenie dalszych prac projektowych zmierzających do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych (ZRID).
Obie inwestycje znajdują się w Programie Budowy Dróg Krajowych na lata 2011-2013 na liście zadań, których realizacja przewidywana jest po roku 2013.
S-2 Puławska – Lubelska
Zgodnie z warunkami określonymi w decyzji środowiskowej realizacja przedsięwzięcia będzie polegała na: budowie 19 km trasy na odcinku pomiędzy w. Puławska – w.Lubelska, budowie tunelu zamkniętego w rejonie Ursynowa długości 2655 m, poprowadzeniu na odcinku Łąk Wilanowskich (ok.2 km) drogi na nasypie, budowie mostu o płaskiej konstrukcji dł. 1 km, budowie tunelu pod linią kolejową PKP i ul. Patriotów w Wawrze, budowie węzłów: Ursynów Zach., Ursynów Wsch., Przyczółkowa, Wał Miedzeszyński, Patriotów, budowie ekranów akustycznych dł.~26 km i wys.3-8m. Przekrój: 2 x 3 pasy ruchu + pas awaryjny (most 2 x 4 pasy ruchu).
S-7 Warszawa – Grójec
Zgodnie z warunkami określonymi w decyzji środowiskowej realizacja przedsięwzięcia będzie polegała na: budowie 29 km południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowe S-7 w kierunku Grójca wg wariantu II z przebiegiem trasy w pobliżu m. Antoninów wg podwariantu C, budowie węzłów: Lotnisko; Zamienie; Lesznowola; Antoninów; Złotokłos; Tarczyn; Tarczyn II, budowie ekranów akustycznych dł.~8 km i wys.4,5-8. Przekrój: 2 x 2 pasy ruchu lub 2 x 3 pasy ruchu + 2,5m pas awaryjny