Bałtycki Terminal Kontenerowy w Gdyni poinformował o rozszerzeniu współpracy z duńskim armatorem Unifeeder. W ramach tego będą prowadzone nowe bezpośrednie połączenia short sea pomiędzy portami Gdynia i Sankt Petersbug.
Nowa linia z bezpośrednimi zawinięciami do BCT - Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego w Gdyni będzie obsługiwana w cyklu tygodniowym przez statek o pojemności 700 TEU zdolnym do przewozu kontenerów 40’ i 45’HC PW.
Porty będą obsługiwane w następującym harmonogramie - Gdynia BCT (niedziela/poniedziałek) – St. Petersburg (czwartek/piątek) - Gdynia BCT (niedziela/poniedziałek).
Podpisywanie rozszerzanie współpracy z armatorami może być lekarstwem dla gdyńskich terminali. Po spadkach w 2015 roku, w dużej mierze spowodowanych kontraktami podpisanymi w Gdańsku, 2016 rok może okazać się lepszy dla mniejszego z trójmiejskich portów. Więcej na ten temat możecie przeczytać na naszym portalu.
Kontenery uciekają z GdyniCzy DCT „pożre” inne terminale kontenerowe?