Partner serwisu
Inżynieria i innowacje

75% właścicieli aut elektrycznych w Polsce to klienci GreenWay

Dalej Wstecz
Data publikacji:
18-04-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RynekInfrastruktury.pl/ Greenway

Podziel się ze znajomymi:

INŻYNIERIA I INNOWACJE
75% właścicieli aut elektrycznych w Polsce to klienci GreenWay
fot. Greenway
W GreenWay Polska zarejestrowanych jest już blisko 1250 użytkowników. To oznacza, iż właściciele około 75% zarejestrowanych w Polsce aut elektrycznych chcą korzystać z sieci GreenWay, ułatwiając sobie znacznie ładowanie samochodu i elektryczną podróż.

Wśród elektrycznych marek prym wiodą Tesla S, Nissan Leaf i BMW i3 – auta z tej grupy stanowią ponad 60% samochodów, których kierowcy użytkują ładowarki GreenWay. Najwięcej klientów – ponad 350 – zarejestrowanych jest w Mazowieckiem. Kolejne województwa to Małopolskie, Śląskie i Pomorskie, gdzie liczba „elektryków” w sieci GreenWay łącznie przekracza 250.

– Karty zaczęliśmy wydawać we wrześniu ubiegłego roku. Do chwili obecnej wydaliśmy ich ponad 1380 – mówi Rafał Czyżewski, prezes GreenWay Polska. – Najwięcej w ciągu ostatniego kwartału, kiedy wysłaliśmy do klientów łącznie ponad 450 kart.

Liczba wydanych kart jest wyższa niż liczba użytkowników (1250), gdyż część klientów Greenway to osoby lub firmy posiadające więcej niż 1 auto elektryczne.

Firma Uruchomiła nową wersję strony internetowej, wprowadza też nowe rozwiązania dla klientów, które mają jeszcze bardziej ułatwiać korzystanie z sieci. Chodzi o Portal Kierowcy, dzięki któremu kierowca będzie mógł m.in. uruchomić ładowanie samodzielnie, bez użycia karty RFID, która do tej pory była do tego celu niezbędna. Portal Kierowcy umożliwia też bieżące sprawdzanie stanu poszczególnych stacji w czasie rzeczywistym, co ważne jest zwłaszcza dla osób w podróży. W Portalu Klienta natomiast klienci sieci będą mogli śledzić rozliczenia za sesje ładowania.

– Klienci najbardziej cenią fakt, że nasza sieć nie tylko pozwala szybko naładować samochód elektryczny, ale że dzięki niej podróż takim samochodem przestaje być źródłem stresu – mówi Rafał Czyżewski. – Poza tym zarejestrowanie się w sieci GreenWay wiele upraszcza i ułatwia. Przede wszystkim od teraz oznacza to dostęp do naszych portali, które umożliwią inicjację ładowania bez karty, sprawdzanie dostępności ładowarek oraz łatwy dostęp do informacji na temat sesji ładowania i faktur za usługi. Co ważne, status zarejestrowanego klienta GreenWay to także atrakcyjne stawki za ładowanie, korzystniejsze niż w przypadku ładowania bez rejestracji.

W marcu br. GreenWay podał cennik za usługi ładowania auta. Opracowanie i wprowadzenie taryf za usługi firma zapowiadała od momentu powstania w grudniu 2016 r.
Cennik Greenway Polska wejdzie w życie w 7 maja br. Na stacjach sieci można będzie ładować samochód także bez dokonania uprzedniej rejestracji, ale wówczas będzie to droższe o 20% w przypadku ładowania szybkiego i o 25% w przypadku ładowania półszybkiego. Rejestracja w sieci zaś jest prosta i darmowa.

Zarejestrowane osoby będą mogły nadal korzystać z sieci, jeśli podadzą dodatkowe, niezbędne dane umożliwiające rozliczanie za usługi. Chodzi głównie o dane karty płatniczej, których brak spowoduje zablokowanie karty RFID z dniem wejścia w życie cennika, a w konsekwencji niemożność korzystania z ładowarek sieci.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

IKEA, Raben i Volvo rozwijają wspólnie bezemisyjny transport ciężki

Inżynieria i innowacje

IKEA, Raben i Volvo rozwijają wspólnie bezemisyjny transport ciężki

Mikołaj Kobryński 07 września 2023

Chińskie cmentarzyska samochodów elektrycznych

Biznes i przemysł

Chińskie cmentarzyska samochodów elektrycznych

Mateusz Kieruzal 20 sierpnia 2023

MI: w 2025 roku nawet 40 tysięcy punktów ładowania samochodów elektrycznych

Inżynieria i innowacje

Zobacz również:

Elektrykiem na wakacje? Mity a rzeczywistość

Inżynieria i innowacje

Elektrykiem na wakacje? Mity a rzeczywistość

inf prasowa 16 lipca 2023

DB Schenker. Elektryczne ciężarówki wyjadą w długie trasy

Inżynieria i innowacje

MI: Proponowane przepisy unijne grożą wykluczeniem komunikacyjnym

Inżynieria i innowacje

Pozostałe z wątku:

IKEA, Raben i Volvo rozwijają wspólnie bezemisyjny transport ciężki

Inżynieria i innowacje

IKEA, Raben i Volvo rozwijają wspólnie bezemisyjny transport ciężki

Mikołaj Kobryński 07 września 2023

Chińskie cmentarzyska samochodów elektrycznych

Biznes i przemysł

Chińskie cmentarzyska samochodów elektrycznych

Mateusz Kieruzal 20 sierpnia 2023

MI: w 2025 roku nawet 40 tysięcy punktów ładowania samochodów elektrycznych

Inżynieria i innowacje

Zobacz również:

Elektrykiem na wakacje? Mity a rzeczywistość

Inżynieria i innowacje

Elektrykiem na wakacje? Mity a rzeczywistość

inf prasowa 16 lipca 2023

DB Schenker. Elektryczne ciężarówki wyjadą w długie trasy

Inżynieria i innowacje

MI: Proponowane przepisy unijne grożą wykluczeniem komunikacyjnym

Inżynieria i innowacje

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5