Spółka GreenWay Polska rozpoczyna współpracę z nową marka samochodową. Tym razem jest to Renault. To już trzecia znana marka, obok Nissana i BMW, która nawiązała współpracę z GreenWay Polska na rzecz rozwoju elektromobilności w Polsce.
– Projekt wpisuje się w realizowaną przez nas strategię rozwoju elektromobilności w Polsce – mówi Rafał Czyżewski, prezes GreenWay Polska. – Oprócz tego, że chcemy promować samochody elektryczne jako realną alternatywę dla spalinowych i umożliwić przemieszczanie się nimi nawet na długie dystanse, przyświeca nam też cel ograniczenia emisji zanieczyszczeń powietrza oraz dążenie do obniżenia poziomu hałasu, przede wszystkim w miastach. Stawiamy na współpracę z producentami samochodów, które pomagają chronić środowisko i wpływają na poprawę warunków życia Polaków, a jednocześnie wspomagają rozwój innowacyjnych technologii – dodaje Rafał Czyżewski.
Kierowcy kupujący samochody elektryczne w autoryzowanych salonach Renault otrzymają od dealera kartę GreenWay wraz z pakietem bezpłatnego ładowania, ważnym przez 3 lata. Ponadto otrzymają wsparcie zarówno w zakresie użytkowania samochodów, jak i efektywnego ich ładowania w sieci GreenWay. Dodatkowo, kierowcy dowiedzą się także, jak korzystać z ładowania nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach Europy.
– Karty dostępowe GreenWay będą dystrybuowane przez sieć autoryzowanych partnerów Renault do nabywców elektrycznych modeli Renault (Renault Zoe, Renault Kangoo Z.E.). Karty będą przedpłacone kwotą 3 tys. złotych, co oznacza, że kierowca korzystający z naszej sieci przejedzie bezpłatnie około 15 tys. kilometrów – informuje Edyta Szczęśniak, manager PR i marketingu GreenWay Polska. – Oferta jest finansowana wspólnie przez Renault i GreenWay.
Elektryczne Renault na polskie drogi
Rozwój elektromobilności leży na sercu obu firmom. Obecna oferta może być wstępem do rozszerzenia współpracy w przyszłości. – Elektryczne Renault jest bardzo popularne na zachodzie Europy, ale w Polsce jeździ ich stosunkowo mało – mówi Andrzej Gemra, zastępca dyrektora Renault East ds. Efektywności i Rozwoju Nowych Projektów. – Chcemy spopularyzować te bardzo ekonomiczne modele samochodów elektrycznych także na polskim rynku. Współpraca z GreenWay może znacząco się do tego przyczynić. Zdajemy sobie sprawę z tego, że osoby posiadające samochód elektryczny lub planujące jego zakup w naszym kraju częściej muszą pokonać więcej barier niż kierowcy na Zachodzie.
– Dążymy to tego, aby podróż autem elektrycznym była dla kierowców dobrym doświadczeniem, bez względu na to, czy poruszają się po mieście, czy wyjeżdżają w daleką drogę – mówi Rafał Czyżewski, prezes Greenway Infrastructure Poland.
200 stacji ładowania elektryków do 2020 roku
GreenWay Polska zamierza zainstalować w Polsce blisko 200 punktów ładowania pojazdów elektrycznych w ciągu najbliższych dwóch lat dzięki realizacji unijnych projektów. Obecnie funkcjonuje ich już blisko 60. Są zlokalizowane w największych miastach oraz wzdłuż głównych tras. Do końca 2018 r. powstanie ich jeszcze kilkadziesiąt.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.