Minął termin składania ofert w przetargu na projekty remontów mostów zlokalizowanych na drodze krajowej nr 53 w województwie warmińsko-mazurskim. Postępowanie przetargowe nie cieszyło się dużym zainteresowaniem wykonawców.
Przetarg został podzielony na dwa odrębne zadania.
Remonty w Jęczniku
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na remont dwóch mostów wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót na drodze krajowej nr 53 w miejscowości Jęcznik w powiecie szczycieńskim.
Pierwszy z nich to most przez kanał Jęcznik w km 36+633. Wykonawca będzie musiał opracować koncepcję remontu mostu w dwóch wersjach z analizą określającą korzyści i koszty.
Drugie zadanie dotyczy modernizacji obiektu przez rzekę Saskę w km 36+827. Tu wykonawca również będzie musiał opracować koncepcję remontu mostu w dwóch wersjach z analizą określającą korzyści i koszty.
Zakres obu projektów jest bardzo podobny, to jest powinien obejmować m.in. wymianę konstrukcji przęsła, remont i wzmocnienie przyczółków, wymiana krawężników na obiekcie i na dojazdach do obiektu, wykonanie nowego odwodnienia obiektu, wykonanie umocnienia stożków, kompleksowy remont umocnienia brzegów rzeki w obrębie przyczółków, montaż nowych barier i balustrad na obiekcie i dojazdach do obiektu, wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu przy założeniu realizacji robót metodą „połówkową” oraz wykonanie projektu stałej organizacji ruchu.
W obu przypadkach GDDKiA oczekuje realizacji dokumentacji projektowej w 26 miesięcy.
Małe zainteresowanie przetargiem
Do 22 lipca zainteresowani projektanci mogli składać swoje oferty w przetargu. Zamawiający może mieć problem, ponieważ zadanie nie cieszyło się dużym zainteresowaniem wykonawców.
Na realizację pierwszego zadania zgłosił się tylko jeden wykonawca. To firma PBW Inżynieria, która złożyła ofertę na 149 543,40 zł. Jest to oferta przekraczająca planowany budżet przez GDDKiA, ponieważ ten zakładał sfinalizowanie inwestycji za 104 218,16 zł.
Niewiele lepiej jest w przypadku drugiego zadania przez rzekę Saskę. Tu pojawiły się dwie oferty, a jedna mieści się w budżecie GDDKiA wynoszącym 120 899,16 zł. Złożyła ją firma TRAB-Mosty Projektowanie Nadzory Zbigniew Bartnikowski na 116 235 zł. Drugą ofertę przedstawiło PBW Inżyniera na 149 543,40 zł.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający w obu przypadkach będzie brał pod uwagę trzy kryteria, z których najważniejsza będzie cena stanowiąca 70 procent oceny. Poza tym liczyć się będzie doświadczenie głównego projektanta/projektanta branży mostowej i doświadczenie sprawdzającego branży mostowej – po 15 procent oceny.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.