Partner serwisu
Inżynieria i innowacje

Mało chętnych na projekty remontów mostów na DK53

Dalej Wstecz
Data publikacji:
22-07-2025
Ostatnia modyfikacja:
22-07-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
GDDKiA

Podziel się ze znajomymi:

INŻYNIERIA I INNOWACJE
Mało chętnych na projekty remontów mostów na DK53
fot . Google Maps
Minął termin składania ofert w przetargu na projekty remontów mostów zlokalizowanych na drodze krajowej nr 53 w województwie warmińsko-mazurskim. Postępowanie przetargowe nie cieszyło się dużym zainteresowaniem wykonawców.

Przetarg został podzielony na dwa odrębne zadania.

Remonty w Jęczniku

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na remont dwóch mostów wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót na drodze krajowej nr 53 w miejscowości Jęcznik w powiecie szczycieńskim.

Pierwszy z nich to most przez kanał Jęcznik w km 36+633. Wykonawca będzie musiał opracować koncepcję remontu mostu w dwóch wersjach z analizą określającą korzyści i koszty.

Drugie zadanie dotyczy modernizacji obiektu przez rzekę Saskę w km 36+827. Tu wykonawca również będzie musiał opracować koncepcję remontu mostu w dwóch wersjach z analizą określającą korzyści i koszty.

Zakres obu projektów jest bardzo podobny, to jest powinien obejmować m.in. wymianę konstrukcji przęsła, remont i wzmocnienie przyczółków, wymiana krawężników na obiekcie i na dojazdach do obiektu, wykonanie nowego odwodnienia obiektu, wykonanie umocnienia stożków, kompleksowy remont umocnienia brzegów rzeki w obrębie przyczółków, montaż nowych barier i balustrad na obiekcie i dojazdach do obiektu, wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu przy założeniu realizacji robót metodą „połówkową” oraz wykonanie projektu stałej organizacji ruchu.

W obu przypadkach GDDKiA oczekuje realizacji dokumentacji projektowej w 26 miesięcy.

Małe zainteresowanie przetargiem

Do 22 lipca zainteresowani projektanci mogli składać swoje oferty w przetargu. Zamawiający może mieć problem, ponieważ zadanie nie cieszyło się dużym zainteresowaniem wykonawców.

Na realizację pierwszego zadania zgłosił się tylko jeden wykonawca. To firma PBW Inżynieria, która złożyła ofertę na 149 543,40 zł. Jest to oferta przekraczająca planowany budżet przez GDDKiA, ponieważ ten zakładał sfinalizowanie inwestycji za 104 218,16 zł.

Niewiele lepiej jest w przypadku drugiego zadania przez rzekę Saskę. Tu pojawiły się dwie oferty, a jedna mieści się w budżecie GDDKiA wynoszącym 120 899,16 zł. Złożyła ją firma TRAB-Mosty Projektowanie Nadzory Zbigniew Bartnikowski na 116 235 zł. Drugą ofertę przedstawiło PBW Inżyniera na 149 543,40 zł.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający w obu przypadkach będzie brał pod uwagę trzy kryteria, z których najważniejsza będzie cena stanowiąca 70 procent oceny. Poza tym liczyć się będzie doświadczenie głównego projektanta/projektanta branży mostowej i doświadczenie sprawdzającego branży mostowej – po 15 procent oceny.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

CPK. Sześć ofert na budowę dojazdów na plac budowy w etapie III

Intermodal i logistyka

CPK. Sześć ofert na budowę dojazdów na plac budowy w etapie III

Damian Kelman 21 lipca 2025

Będzie rozbudowa DK72 w województwie łódzkim

Drogi i autostrady

Duże zainteresowanie budową mostu w Santoku

Inżynieria i innowacje

Duże zainteresowanie budową mostu w Santoku

Damian Kelman 16 lipca 2025

Spore zainteresowanie remontem mostu na DK34

Inżynieria i innowacje

Spore zainteresowanie remontem mostu na DK34

Damian Kelman 11 lipca 2025

Będzie remont mostów na DK53

Inżynieria i innowacje

Będzie remont mostów na DK53

Damian Kelman 10 lipca 2025

Który wariant DK53 Olsztyn – Szczytno?

Drogi i autostrady

Który wariant DK53 Olsztyn – Szczytno?

Damian Kelman 01 kwietnia 2025

Zobacz również:

CPK. Sześć ofert na budowę dojazdów na plac budowy w etapie III

Intermodal i logistyka

CPK. Sześć ofert na budowę dojazdów na plac budowy w etapie III

Damian Kelman 21 lipca 2025

Będzie rozbudowa DK72 w województwie łódzkim

Drogi i autostrady

Duże zainteresowanie budową mostu w Santoku

Inżynieria i innowacje

Duże zainteresowanie budową mostu w Santoku

Damian Kelman 16 lipca 2025

Spore zainteresowanie remontem mostu na DK34

Inżynieria i innowacje

Spore zainteresowanie remontem mostu na DK34

Damian Kelman 11 lipca 2025

Będzie remont mostów na DK53

Inżynieria i innowacje

Będzie remont mostów na DK53

Damian Kelman 10 lipca 2025

Który wariant DK53 Olsztyn – Szczytno?

Drogi i autostrady

Który wariant DK53 Olsztyn – Szczytno?

Damian Kelman 01 kwietnia 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5