Wątki
Następny wątek
Poprzedni wątek
Keller Polska: Nasze budowy działają. Chcemy się wywiązywać z umów
Keller Polska jako jedna z pierwszych firm w kraju przestał brać udział w dużych zgromadzeniach i konferencjach zastępując je kontaktem przez skype czy nagraniami, zawiesił także wyjazdy służbowe i wprowadził obowiązkową kwarantannę dla pracowników wracających z zagranicy zanim zarządzono to w całym kraju. Duży reżim higieny – jak dotychczas – pozwala na kontynuowanie pracy. – Nasze budowy działają. Nie przerywamy również prac projektowych – informuje firma. – Liczymy, że sytuacja się w końcu unormuje, a prace będą musiały być zrealizowane i chcemy być na to gotowi – stwierdza Keller Polska.
GEO-Instruments Polska: Wiedzieć, żeby zapobiec awarii, czyli monitoring na budowie
Im bardziej wymagająca budowa, tym ważniejsza jest wiedza o potencjalnych zagrożeniach, które mogą wystąpić przy jej realizacji – tak w odniesieniu do samej konstrukcji, jak i obiektów z nią sąsiadujących. Monitoring to także ważny element bezpieczeństwa osób pracujących na budowie, bez względu na to czy mówimy o terminalu w porcie morskim, obwodnicy w ciągu drogi ekspresowej czy zabytkowej budowli w mieście.
Keller ekspertem geotechnicznym w hydrotechnice
Przez ostatnie kilka lat firma Keller Polska stopniowo zwiększała udział w hydrotechnice. Pierwszy projekt Kellera w Porcie Gdańskim w technologii ściany kombinowanej (z ang. combi-wall) przyczynił się do rozwoju jednego z największych i najszybciej rozwijających się portów w Europie.
Kompleksowe rozwiązania realizacji głębokich wykopów na przykładzie realizacji Keller Polska w Gdyni
Gdynia, jak większość miast w Polsce, boryka się z problemem zbyt małej liczby miejsc parkingowych, zwłaszcza w ścisłym centrum. Każdy potencjalny nabywca mieszkania lub najemca obiektu biurowego chciałby mieć do dyspozycji miejsce parkingowe w garażu podziemnym. Chcąc sprostać wymaganiom rynku, codziennością inwestorów stały się realizacje z parkingami podziemnymi, a co za tym idzie, konieczność wykonania głębokiego wykopu.
Wzmocnienie nasypu czynnej linii kolejowej nr 353
W przypadku prac przy czynnym ruchu kolejowym dobór technologii wzmocnienia gruntu nie jest warunkowany jedynie poprzez warunki gruntowo-wodne, ale również wymagania realizacyjne. W jaki sposób wzmacniano nasyp kolejowy w ciągu linii kolejowej nr 353 Poznań Wschód – Skandawa na odcinku Kowalewo Pomorskie – Wąbrzeźno?
Keller Polska: Optymalizując kontrakty musimy uważać, aby nie pójść o krok za daleko
Ciężka sytuacja w branży budowlanej, która skutkuje szukaniem oszczędności w realizacji kontraktów odbija się na wszystkich. Aby nie wprowadziła ona przedsiębiorstwa w kłopoty szczególnie rozważnie muszą działać podwykonawcy, którzy często są wyspecjalizowani w konkretnych pracach. Dr Jerzy Świniański, dyrektor handlowy oraz prokurent w Keller Polska, w rozmowie z portalem „RynekInfrastruktury.pl” podkreśla, że cięcie kosztów, nazywane zazwyczaj „optymalizacją”, nie może iść za daleko bo może to sprawić, że ryzyko i koszt inwestycji docelowo wzrośnie.
Wgłębne wzmocnienie podtorza w technologii wibrowymiany wykonywane z mobilnego zestawu poruszającego się po torach
Projekty związane z modernizacją istniejących linii kolejowych ze względu na szczególne uwarunkowania oraz sposób prowadzenia robót budowlanych wymagają każdorazowo indywidualnego podejścia i przyjęcia kompleksowego rozwiązania, które uwzględnia wszystkie ograniczenia danej inwestycji. Dobrym przykładem takiego podejścia jest realizacja przez firmę Keller wzmocnienia podtorza na długości około 3 kilometrów trasy kolejowej pomiędzy miastami Bad Bentheim i Neuenhaus, leżącymi w Dolnej Saksonii przy granicy Niemiec i Holandii.
Keller Srebrnym Partnerem Kongresu Infrastruktury Polskiej
Specjalizująca się w inżynierii geotechnicznej firma Keller została Srebrnym Partnerem Kongresu Infrastruktury Polskiej. Kongres odbędzie się 12 czerwca w Warszawie.
Rozwiązania geotechniczne na przykładzie Kamiennej 145 we Wrocławiu
Realizacje wielokondygnacyjnych obiektów kubaturowych z wielopoziomowymi garażami podziemnymi w zabudowie miejskiej stanowią zawsze niemałe wyzwanie. Towarzyszący temu wysoki poziom wód gruntowych jest dodatkowym aspektem, na który należy zwrócić uwagę. Od wielu lat firma Keller Polska oferuje swoim partnerom biznesowym kompleksowe, skrojone na miarę rozwiązania, tak, aby projekt zakończył się wspólnym sukcesem bez generowania ryzyka dla Klientów. Jest to możliwe dzięki wykwalifikowanej kadrze, szerokiej gamie oferowanych technologii oraz przemyślanym rozwiązaniom projektowym.
Jak przygotować zabezpieczenie głębokiego wykopu w trudnych warunkach miejskich
W centrach miast nie ma łatwych zadań. Ostatnie wolne działki, które sukcesywnie zabudowują deweloperzy, nie bez przyczyny zostały do tej pory niezabudowane – prawdopodobnie przez ostatnie dekady nikt nie chciał na nich budować. Teraz są one wyzwaniem dla specjalistów od obudów głębokich wykopów w trudnych warunkach miejskich.
S7 Obwodnica Radomia. Trzy technologie wzmacniania gruntu
Poprowadzoną po nowym śladzie obwodnicą Radomia w ciągu drogi ekspresowej S7 kierowcy pojechali 12 dni przed terminem – w drugiej połowie października. Ten przełomowy moment w podróżach między Warszawą a Kielcami i Krakowem poprzedziły skomplikowane prace trwające od 2015 roku. Wzmacnianiem gruntu zajmowała się firma Keller Polska. Zastosowano trzy różne technologie.
Druga dekada wyzwań Oddziału Ścian Szczelinowych Keller Polska
W ciągu 11 lat firma Keller Polska wykonała prawie 200 projektów dotyczących ścian szczelinowych. To projekty różnej wielkości – od 220 m2 (2007 r. – Poznań, ul. Bolka) do 54 100 m2 (2012 r. – Tunel pod Martwą Wisłą w Gdańsku). Łącznie jest to około 700 000 m2 ścian szczelinowych oraz baret o grubościach od 50 do 120 cm.
Redakcja i reklama w portalu
Skład redakcji i dane kontaktowe >
Regulamin
Serwisy partnerskie:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Railway Market
Rynek Lotniczy